ALDI usprawnia system parkingowy

Aktualności

ALDI usprawnia system parkingowy

15 lutego 2019

ALDI ujednolica system parkingowy w sklepach w całej Polsce. Od końca stycznia parkingi sieci obsługiwane będą tylko przez dwóch niezależnych operatorów i wszędzie obowiązywać będą te same zasady korzystania z miejsc postojowych. Wprowadzone zasady dotyczą jedynie płatnych parkingów ALDI, które obecnie funkcjonują na terenie 38 sklepów w Polsce.

Sieć ALDI wprowadzała system parkingowy do swoich sklepów na przełomie 2017 i 2018 r., współpracując w tym zakresie z kilkoma różnymi firmami, z których każda miała własne zasady funkcjonowania parkingu.

W każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna, konieczne jest jednak wcześniejsze pobranie biletu z parkometru oraz umieszczenie go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. Jak wskazują wewnętrzne analizy sieci jest to optymalny czas potrzebny na zrobienie zakupów. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł. W pierwszym okresie obowiązywania nowych zasad, w przypadku ich naruszenia, obie firmy obsługujące parkingi ALDI będą jedynie wydawały upomnienia, bez naliczania dodatkowych opłat.

Ujednolicenie systemów parkingowych wsparte jest stałą kampanią informacyjną w postaci tablic instruujących o zasadach obowiązujących na parkingu, które znajdują się przy wjeździe, na słupach latarni oraz przy miejscach parkingowych.

Dodatkowo, przy wejściu do sklepów umieszczony jest parkometr wraz z tablicą z regulaminem i cennikiem. Na drzwiach wejściowych sklepów ALDI znajdują się plakaty z informacją o konieczności pobrania biletu. Sieć zadbała także o komunikaty wewnątrz sklepów – przy kasach pojawią się ulotki informacyjne.