Poradnik Handlowca - - Pyszna kampania już się kroi
Data: 2013-12-27
----------------------- STRONA 1 / 1 -----------------------

Od 6 stycznia rusza kampania telewizyjna serów żółtych marki Serenada, promująca sery w blokach i plastrach. Kampania będzie trwała do 9 lutego.

Na potrzeby kampanii zostały nakręcone dwa spoty o długości 8 sekund (billboard sponsorski) i 15 sekund, prezentujące różnorodność sera. Spoty pokazują ciekawą propozycję podania sera w wersji koktajlowej i śniadaniowej. Będą one emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz na stacjach tematycznych TVP, Polsatu i z pakietów Atmedia i TVN mix.

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych marki Serenada, w najnowszej kampanii reklamowej stawia sobie za cel przede wszystkim wzrost świadomości i rozpoznawalności tej marki wśród konsumentów.

----------------------- KONIEC -----------------------