Sun
 wtorek, 20 sierpnia 2019,
Ludzie

Zmiany personalne w Dziale Słodyczy oraz Dziale Sprzedaży Nestlé Polska


Data: 2009-09-01

1 września br. funkcję Kierownika Marketingu Działu Słodyczy Nestlé Polska objął Wojciech Osiński, który po 2,5 roku pracy w Nestlé w Krajach Bałtyckich powrócił do pracy w Nestlé Polska.

Podczas pobytu na Litwie Wojciech Osiński piastował funkcję Kierownika Marketingu Nestlé odpowiadając za działania w trzech krajach bałtyckich: na Litwie, Łotwie i w Estonii. Na wymienionych rynkach był odpowiedzialny za następujące grupy produktów: Kulinaria, Słodycze i Napoje.

Osiński jest związany z Nestlé od 12 lat. Przed wyjazdem na Litwę pracował w Dziale Wyrobów Kulinarnych, zajmując się marką WINIARY. W 2004 roku wprowadził i z sukcesem rozwijał „Pomysł na...", który osiągnął w tym okresie ponad 30% udział w całym rynku fixów w Polsce*.

Radosław Marciniak, który dotychczas zajmował stanowisko Kierownika Marketingu w Dziale Słodyczy kontynuuje karierę zawodową w Dziale Sprzedaży Nestlé Polska. Objął stanowisko Kierownika ds. Kluczowych Klientów Kanału Impulsowego. Marciniak rozpoczął swoją karierę w Nestlé w Dziale Marketingu Słodyczy Goplana w 1996 roku, a trzy lata później przeszedł do Działu Marketingu Słodyczy Nestlé Polska. Od 2005 roku pełnił tam funkcję Kierownika Marketingu i był odpowiedzialny za następujące produkty: wafle Princessa, a w ostatnim okresie za batony Lion, KitKat i Aero.

*Dane AC Nielsen, MAT AS 2006

 


Galeria




Nowości na rynku FMCG
Aktualności
Projekt i wykonanie: a-tech.pl
Copyright by Poradnik Handlowca 2009 (c), wszystkie prawa zastrzeżone!