Żywiec Zdrój – Marka Wysokiej Reputacji

Aktualności

Żywiec Zdrój – Marka Wysokiej Reputacji

Konsumenci po raz drugi przyznali Żywiec Zdrój tytuł Marki Wysokiej Reputacji w ogólnopolskim badaniu Premium Brand. Żywiec Zdrój został doceniony za wysoką jakość produktów, wprowadzane innowacje oraz działania edukacyjne i proekologiczne.

Żywiec Zdrój od lat ze szczególną troską dba o zdrowie ludzi, dając im to, co najlepsze z natury, edukując oraz inspirując do działań na rzecz ochrony zasobów wodnych w Polsce. Cieszy nas przyznany tytuł, bo dowodzi zaufania konsumentów do marki. – mówi Inga Songin, dyrektor marketingu i PR, Żywiec Zdrój.

Innowacje produktowe, które wprowadzamy to odpowiedź na potrzeby osób, którym trudno jest zmienić nawyki żywieniowe z dnia na dzień. Rozszerzamy w ten sposób kategorię wodno-napojową i budujemy pomost w kierunku zwiększenia naturalnej wody. Kreujemy w ten sposób pozytywne trendy w trosce o zdrowe nawodnienie tak wielu ludzi, jak to możliwe – mówi Fabrizio Gavelli, Prezes Zarządu Żywiec Zdrój

Badanie Premium Brand pokazało także, że polscy konsumenci doceniają aktywność marki w obszarze społecznej odpowiedzialności. Żywiec Zdrój prowadzi programy edukacyjne oraz współpracuje ze środowiskiem ekspertów, kierując uwagę konsumentów na temat wody i rodzajów spożywanych w diecie płynów. Program „Mamo, tato wolę wodę!” jest jedną z największych akcji skierowanych do przedszkoli w całej Polsce – do tej pory swoimi działaniami dotarł już do ponad 1 miliona dzieci. Natomiast ostatnia kampania „Słodziaków nie trzeba dosładzać” wspiera rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych swoich dzieci, zachęcając do sięgania każdego dnia po napoje bez cukru. Marka realizuje także program „Woda na Start”, który ma na celu zmianę wiedzy, postaw  i nawyków związanych z piciem wody i zdrowym nawodnieniem.