Terravita na targach słodyczy ISM w Kolonii

Aktualności

Terravita na targach słodyczy ISM w Kolonii

05 lutego 2014

W tegorocznej edycji targów słodyczy ISM w Kolonii w Niemczech wśród wystawców nie zabrakło Terravity. Zdaniem Pawła Brzezińskiego – menagera ds. marketingu – tegoroczna edycja targów okazała się bardzo owocna. Zainteresowanie w Europie i na świecie produktami z Polski przerosło oczekiwania firmy.

– Nie pojawiło się wprawdzie w tym roku nic, co można by uznać za wyjątkową nowość, innowację, która kreowałaby trend na przyszłość. A tak bywało kilka lat temu. Mocno rozwinięte rynki cały czas idą w kierunku rozwiązań prozdrowotnych, ekologicznych, fair trade, itp. – jeśli pomyślimy o rynku czekolady w Polsce, to można zauważyć, że masowy konsument nie jest jeszcze gotowy płacić wyższą cenę za te wartości dodane. Jest to więc kwestia przyszłości, ale oczywiście warto te trendy bacznie obserwować. Podczas targów prezentowaliśmy głównie asortyment czekolad Terravita oraz wyrobów okazjonalnych. Wielkanoc Terravita – to oferta, której podstawę stanową czekoladowe figurki, czekolady w szatach świątecznych oraz atrakcyjne zestawy. Najmocniejszą stroną oferty wielkanocnej Terravita są czekoladowe zające. Od kilku sezonów plasujemy się na pozycji lidera w Polsce pod tym kątem, zaspokajając 1/4 popytu – mówi Paweł Brzeziński – menagera ds. marketingu  firmy Terravita.