Rusza kampania rekomendacji „Odkryj, co może zboże” dla marki Lubella

Aktualności

Rusza kampania rekomendacji „Odkryj, co może zboże” dla marki Lubella

24 listopada 2016

Startująca właśnie, kampania marketingu rekomendacji dla nowych płatków zbożowych Lubelli, obejmuje współpracę z reprezentatywną grupą konsumentek, które przetestują produkt. Kampania realizowana jest pod hasłem: „Odkryj co może zboże”.

 Tym razem marka Lubella – stworzyła innowacyjne płatki, jakich jeszcze nie było. Jęczmień, żyto, pszenica i ryż – te zboża w wydaniu Lubelli zaskoczą niejednego. Każdy z wariantów zbożowych płatków ma inne, unikalne dodatki – dla przyjemności, lekkości, sylwetki i… chrupania. Wszystkie je łączy jedno – siła zbóż.

Każda z ambasadorek biorących udział w kampanii marketingu rekomendacji, otrzyma paczkę ambasadorską z nowymi płatkami zbożowymi Lubella, w czterech dostępnych wariantach. Każdy z nich ma inne, starannie dobrane dodatki, dzięki czemu odpowiada na różne potrzeby konsumentek. Zadaniem ekspertek będzie testowanie i rekomendowanie produktów oraz działania online budujące buzz wokół nowych płatków.

Przygotowany przez agencję mechanizm akcji oraz lifestylowa komunikacja mają na celu budowanie grupy promotorek płatków Lubella i trialu w grupie docelowej. Działania mają na celu pokazanie, że niezależnie od tego, czego szukamy w produktach zbożowych – Lubella przygotowała coś dla każdego. Cztery warianty nowych płatków to możliwość wyboru swojego ulubionego zboża w nowym, nieznanym dotąd wydaniu.

Dodatkowo ambasadorki będą mogły wziąć udział w akcji, polegającej na relacjach fotograficznych, inspirowanych hasłami: „Stawiam na lekkość”, „Stawiam na sylwetkę”, „Stawiam na przyjemność”, „Stawiam na chrupanie”. Będzie to unikalny kontent, prezentujący pozytywne doświadczenia z produktami marki Lubella. Wszystkie materiały oraz zdjęcia będą opatrzone hashtagami: #lubella oraz #platkizbozowe.