Jesteś tutaj

Ronaldinho w nowej kampanii piwa Warka

Warka, najbardziej piłkarska marka piwna w Polsce, nawiązała współpracę z jednym z największych piłkarzy wszechczasów – Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.

Ta charakterystyczna postać jest rozpoznawalna na całym świecie. Dzięki niemu jako widzowie doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Mistrz świata z Brazylią z 2002 r., laureat Złotej Piłki, zdobywca tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA, zwycięzca Ligi Mistrzów. Teraz, za sprawą Warki uznawany za wielką osobowość futbolu Ronaldinho zagości w polskich domach. Wizerunek piłkarza pojawił się m.in. na opakowaniach Warki Jasne Pełne i Warki Strong oraz opakowaniach zbiorczych, a także w materiałach promocyjnych.

Kampania Warki rozpoczyna się 1 kwietnia loterią promocyjną i można w niej wygrać wyjazd na mecz UEFA Super Cup 2019 w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne. Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić piwo Warka Jasne Pełne lub Warka Strong w opakowaniu oznaczonym promocją. Informacja o nagrodzie znajduje się pod zawleczką lub kapslem.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nagroda „HR Najwyższej Jakości” przyznawana przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami trafiła w ręce Grupy Żywiec. Firma została doceniona za nowatorski projekt Certyfikacji Przedstawicieli Handlowych i Menadżerów Sprzedaży.

Grupa Żywiec S.A. opublikowała dziś raport finansowy za 2013 r. Tak jak inni producenci piwa, także Grupa Żywiec musiała zmierzyć się w ubiegłym roku z licznymi wyzwaniami, bo 2013 nie był łatwy dla branży piwnej w Polsce. Na sprzedaż miała wpływ wciąż niepewna sytuacja makroekonomiczna, wzrost kosztów, a także niekorzystna pogoda w pierwszej połowie roku oraz późne rozpoczęcie sezonu piwnego.

X

Przeczytaj również