Jesteś tutaj

Rekordowe lato Kaktusa

W tym roku Nestlé planuje sprzedać aż 44 mln sztuk Kaktusa w Polsce. Cel wydaje się realny, ponieważ już na półmetku wakacji kupiono aż o 60% więcej lodów tej marki niż w całym zeszłym roku, a planowany wzrost na ten rok to 80%. Kiedy w 1994 r. Kaktus trafił po raz pierwszy do sprzedaży w Polsce, nie było pewne, czy podbije serca konsumentów. W ciągu ponad 20 lat popularność Kaktusa przerosła najśmielsze oczekiwania – stał się on kultową lodową marką. Jest to również jeden z flagowych produktów Nestlé w 150-letniej historii firmy. Produkowany w fabryce w Namysłowie, Kaktus jest również eksportowany i sprzedawany poza granicami naszego kraju – polskie Kaktusy trafiają do wielu państw Europy. Przez wiele lat Kaktus był monoproduktem – bez zmienionej receptury ani dodatkowych wariantów smakowych. W 2013 r. Nestlé postanowiło wprowadzić dodatkowe warianty. W ten sposób w 2015 r. w sklepowych lodówkach pojawił się Kaktus jabłkowo-cytrynowy, a w tym roku Kaktus z długą polewką.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od października fabryka lodów Nestlé Schöller w Namysłowie ma nowego dyrektora. Funkcję tę objął Dariusz Put, związany z produkcją lodów Nestlé Schöller od 22 lat.

Tylko zła pogoda może przeszkodzić Nestlé w osiągnięciu rekordowych wyników w segmencie lodów. Koncern do końca lipca zrealizował 85% zaplanowanego na ten rok w Polsce celu biznesowego.

X