„Pszczółka” z nowym logiem i produktami

Aktualności

„Pszczółka” z nowym logiem i produktami

18 stycznia 2017

 

Od nowego roku „Pszczółka” zmienia swoją szatę graficzną i wprowadza na rynek nowe produkty. Producent zapowiada również otwarcie nowej fabryki.

Firma jest jednym z liderów w Polsce w produkcji karmelków twardych i nadziewanych. Słodycze proponowane przez producenta oparte są na bazie naturalnych składników. Nowe hasło identyfikujące firmę: „Pszczółka. Świat beztroskich przyjemności” ma być oddaniem charakteru i pasji w podejściu produkcji słodyczy. Jak mówi Leszek Wertejuk, prezes zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”, rok 2017 będzie dla firmy przełomem: – Rok 2017 będzie przełomowy w naszej działalności, nie tylko ze względu na wizualną metamorfozę, która jest widoczna już teraz, ale przede wszystkim na istotne zwiększenie możliwości produkcyjnych i wprowadzenie całkowicie nowych produktów. Już niedługo, nasi klienci będą mogli spróbować cukierków czekoladowych. Dzięki swojej wysokiej jakości, najnowocześniejszej technologii produkcji oraz pasji z jaką tworzymy nasze produkty, wierzę, że osiągniemy sukces na konkurencyjnym rynku słodyczy.