Jesteś tutaj

Odmaluj sklep z „Poradnikiem Handlowca”

Nastała wiosna, przyroda budzi się do życia. Świat nabiera kolorów i żywych barw. Idealna pora by odświeżyć sklep, wszak jego wygląd stanowi jedną z podstaw prawidłowego funkcjonowania każdej placówki handlowej.  Teraz można sobie to ułatwić dzięki „Poradnikowi Handlowca”.

Prezencja obiektu może zachęcić lub odstraszyć potencjalnych klientów. Najważniejsze są przy tym prostota oraz oryginalność. Odmalowana elewacje, przejrzysta witryna oraz dodatki przyciągające uwagę mogą skłonić potencjalnego przechodnia do przekroczenia progu sklepu.

Podstawę stanowi zadbana elewacja. Nie sposób uzyskać dobrego efektu końcowego bez tego elementu. Na potrzeby sklepu tynk i farba muszą być odpowiednio trwałe. Zewnętrzne ściany budynku często narażone są nie tylko na uszkodzenia mechaniczne, np. rysy powstałe przy przenoszeniu towaru z samochodu do obiektu, ale także na graffiti. Właściciele sklepów muszą mierzyć się z tym problemem od dawna. Często nie da się uniknąć kolejnych napisów na ścianach, a ciągłe odmalowywanie jest nieekonomiczne i nie gwarantuje, że po chwili znów nie pojawi się nowe graffiti. Dlatego warto zainwestować w farbę z odpowiednią technologią, ułatwiającą zmywanie farby w sprayu.

Gdy osoba zdecyduje się odwiedzić sklep i przekroczy jego próg należy utrzymywać dobre wrażenie. Przy okazji odświeżenia elewacji można pomyśleć także o odmalowaniu wewnętrznych ścian. W tym przypadku farby również muszą okazać się trwałe oraz odporne na wszelkie zabrudzenia. Ze względu na specyfikę biznesu i oświetlenie przestrzeni handlowej farba nie może też zmieniać koloru pod wpływem światła. Pełna zmiana wizerunku sklepu pozwoli przyciągnąć nowych klientów oraz uprzyjemnić im czas spędzony na robieniu zakupów.

Dzięki „Poradnikowi Handlowca” oraz Centrum Dekoral Professional odmalowanie sklepu jest jeszcze łatwiejsze. Czytelnicy miesięcznika mogą uzyskać rabat 30% na marki Dekoral Professional i Sigma powołując się na reklamę lub na czasopismo „Poradnik Handlowca”.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Studenci z całej Polski będą mieli szansę samodzielnie zrealizować projekty w ramach specjalnego programu stażowego Mars Business Experience. Podróż w świat wielkiego biznesu, praca w międzynarodowym środowisku i realizacja odpowiedzialnych działań wynikających z realnych potrzeb firmy – to wyzwania, które czekają na stażystów z Marsa. Najlepsi studenci otrzymają szansę uczestnictwa w 3-letnim prestiżowym Mars Leadership Program i dołączenia na stałe do firmy.

Mała Akademia Słodkości otwarta w sierpniu zeszłego roku w fabryce Mondelez Polska w Jarosławiu ma już rok! To wyjątkowe miejsce, z którego wywodzą się ulubione ciastka Polaków, takie jak Łakotki czy Petitki, odwiedziło w tym czasie ponad 1000 osób. W Małej Akademii Słodkości można poznać nie tylko tajniki produkcji smakołyków i bogatą, ponad 80-letnią historię zakładu, ale także wziąć udział w warsztatach edukacyjnych dotyczących racjonalnej konsumpcji przekąsek.

X