Jesteś tutaj

Odmaluj sklep z „Poradnikiem Handlowca”

Nastała wiosna, przyroda budzi się do życia. Świat nabiera kolorów i żywych barw. Idealna pora by odświeżyć sklep, wszak jego wygląd stanowi jedną z podstaw prawidłowego funkcjonowania każdej placówki handlowej.  Teraz można sobie to ułatwić dzięki „Poradnikowi Handlowca”.

Prezencja obiektu może zachęcić lub odstraszyć potencjalnych klientów. Najważniejsze są przy tym prostota oraz oryginalność. Odmalowana elewacje, przejrzysta witryna oraz dodatki przyciągające uwagę mogą skłonić potencjalnego przechodnia do przekroczenia progu sklepu.

Podstawę stanowi zadbana elewacja. Nie sposób uzyskać dobrego efektu końcowego bez tego elementu. Na potrzeby sklepu tynk i farba muszą być odpowiednio trwałe. Zewnętrzne ściany budynku często narażone są nie tylko na uszkodzenia mechaniczne, np. rysy powstałe przy przenoszeniu towaru z samochodu do obiektu, ale także na graffiti. Właściciele sklepów muszą mierzyć się z tym problemem od dawna. Często nie da się uniknąć kolejnych napisów na ścianach, a ciągłe odmalowywanie jest nieekonomiczne i nie gwarantuje, że po chwili znów nie pojawi się nowe graffiti. Dlatego warto zainwestować w farbę z odpowiednią technologią, ułatwiającą zmywanie farby w sprayu.

Gdy osoba zdecyduje się odwiedzić sklep i przekroczy jego próg należy utrzymywać dobre wrażenie. Przy okazji odświeżenia elewacji można pomyśleć także o odmalowaniu wewnętrznych ścian. W tym przypadku farby również muszą okazać się trwałe oraz odporne na wszelkie zabrudzenia. Ze względu na specyfikę biznesu i oświetlenie przestrzeni handlowej farba nie może też zmieniać koloru pod wpływem światła. Pełna zmiana wizerunku sklepu pozwoli przyciągnąć nowych klientów oraz uprzyjemnić im czas spędzony na robieniu zakupów.

Dzięki „Poradnikowi Handlowca” oraz Centrum Dekoral Professional odmalowanie sklepu jest jeszcze łatwiejsze. Czytelnicy miesięcznika mogą uzyskać rabat 30% na marki Dekoral Professional i Sigma powołując się na reklamę lub na czasopismo „Poradnik Handlowca”.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Do 10 marca gminy, które chciałyby mieć na swoim terenie siłownie plenerowe mogą zgłaszać się do akcji „Nestlé porusza Polskę”. 

Czym charakteryzuje się i jak wygląda rynek produktów szybko zbywalnych? Na czym polega i co wyróżnia marketing branży FMCG? Odpowiedzi na te i inne pytania poznali studenci Uniwersytetu Gdańskiego, którzy wzięli udział w 2. edycji FMCG Day. Browar Amber był jednym z partnerów wydarzenia.

X

Przeczytaj również