Nowy dyrektor handlowy w Fabryce Cukierków „Pszczółka”

Aktualności

Nowy dyrektor handlowy w Fabryce Cukierków „Pszczółka”

Marek Olszanowski został dyrektorem pionu handlu w Fabryce Cukierków „Pszczółka” w Lublinie. To doświadczony menedżer w branży FMCG. W nowym miejscu pracy będzie odpowiadał za rozwój działu sprzedaży w jednym z czołowych producentów słodyczy na rynku polskim.

– „Pszczółka” w ciągu ostatnich miesięcy rozwija się bardzo dynamicznie. Jest to związane z otwarciem nowej fabryki i wprowadzeniem na rynek wielu nowości, głównie cukierków czekoladowych. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w budowaniu stabilnych i efektywnych zespołów sprzedażowych pozwolą na dotarcie do nowych kontrahentów, a co za tym idzie dalsze zwiększenie sprzedaży – mówi dyrektor Marek Olszanowski.

Nowy dyrektor handlowy „Pszczółki” wcześniej związany był z kilkoma znanymi producentami w branży FMCG. Odpowiadał za sprzedaż w Zott Polska,  był także dyrektorem sprzedaży w Perfetti Van Melle Polska oraz szefem sprzedaży dywizji słodkiej w Jutrzence Colian. Z kolei w Kruger Polska był dyrektorem dystrybucji i marketingu.

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Podyplomowego Studium w Szkole Głównej Handlowej.