Jesteś tutaj

Nowa dyrektor marketingu działu Beauty Care w Henkel Polska

Z początkiem września 2019 r. Monika Banaś-Jankowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale Beauty Care (kosmetyki) w polskim oddziale firmy Henkel. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i trade marketingowej marek kosmetycznych z portfolio firmy.

Monika Banaś-Jankowska dotychczas związana była z firmą Colgate-Palmolive, gdzie przez ostatni rok pełniła funkcję Group Brand Managera kategorii Oral Care na rynkach Europy Środkowej. Przed objęciem funkcji regionalnej, zarządzała zespołem Shopper Marketingu kategorii Oral Care, odpowiadając za tworzenie i wdrażanie platform aktywacyjnych u kluczowych klientów. Swoje doświadczenie sprzedażowe i marketingowe zdobywała również w SC Johnson oraz Procter & Gamble Prestige Products.

Jako dyrektor marketingu Beauty Care Banaś-Jankowska zastąpiła w tej roli Karolinę Markiewicz-Kuskowską, która od września 2019 r. pełni funkcję dyrektor zarządzającej Henkel Beauty Retail w Czechach i na Słowacji.

Monika Banaś-Jankowska jest absolwentką Uniwersytetu Szczecińskiego, gdzie uzyskała dyplom studiów magisterskich na kierunku filozofia. Ponadto ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii biznesu. Prywatnie pasjonują ją podróże oraz aktywny tryb życia, który prowadzi o każdej porze roku wraz z całą rodziną.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Do 10 listopada br. szkoły wszystkich szczebli i przedszkola mogą zgłaszać swoje projekty do konkursu „Eko Odkrywcy” organizowanego przez firmę Henkel – właściciela marki Persil, drogerie Rossmann oraz Fundację Nasza Ziemia. Jego celem jest zachęcenie młodzieży do odkrywania tajemnic otaczającego świata i uwrażliwienie ich na kwestie związane z ochroną środowiska. Autorzy najciekawszych projektów otrzymają nagrody pieniężne na ich realizację.

– Mimo trudnych warunków rynkowych, w trzecim kwartale 2014 r. zdołaliśmy odnotować dobre wyniki − powiedział Kasper Rorsted, Prezes Zarządu Henkel. 

X

Przeczytaj również