Mondelēz wchodzi na polski rynek gum do żucia

Aktualności

Mondelēz wchodzi na polski rynek gum do żucia

Marki należące do koncernu Mars posiadają 90 proc. rynku gum do żucia w Polsce. Kawałek liczącego 580 mln zł rynku chce przejąć Mondelēz.

Wrigley należące do koncernu Mars ma w swoim portfolio takie marki, jak Orbit, Airwaves czy Winterfresh. Firma ta posiada tak znaczny udział w rynku, że większość zagranicznych koncernów omijała polski rynek z tego powodu.

Mondelēz International posiada fabrykę gum do żucia w Skarbmierzu, ale dotychczas wszystkie produkowane w niej gumy wysyłane były na eksport. Od 2 stycznia w polskich sklepach oferowane są gumy do żucia marki Halls.

Puls Biznesu informuje również, że rynek sonduje też Lotte Wedel. Cytowany przez witrynę dyrektor marketingu i sprzedaży firmy przyznał, że rynek gum do żucia nie jest dla Wedla priorytetem.

Źródło: Puls Biznesu