Międzychód promuje nowe smaki

Aktualności

Międzychód promuje nowe smaki

24 października 2014

Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet. Premiera spotu, nawiązującego do domowego smaku produktów marki, rozpoczyna się już jutro, 25 października.

Międzychód jest znaną marką ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej. Misją marki jest pokazanie, że gotowe dania mogą smakować jak domowe jedzenie. Produkty z Międzychodu: tradycyjne i kompletne dania gotowe, sosy pomidorowe, kultowe już przetwory warzywne takie jak ketchup i ogórki, a także dżemy i powidła przywołują na myśl smaki dzieciństwa. Dania i przetwory Międzychodu powstają w oparciu o tradycyjne, doskonalone przez lata receptury i bazują na naturalnych składnikach od regionalnych, zaufanych rolników. Międzychód szczyci się tym, że produkty z jego logo nie zawierają sztucznych konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. Marka odpowiada w ten sposób na potrzeby konsumentów, którzy poszukując żywności pożywnej, ale wolnej od sztucznych dodatków, zwracają w stronę lokalnych producentów.

– Tworząc kreację spotu, chcieliśmy podkreślić nasze zalety i to, co najbardziej nas wyróżnia: lokalność, polski smak, który pamiętamy z dzieciństwa i oczywiście jakość naszych produktów. Jesteśmy polską firmą, bazujemy na regionalnych warzywach i tradycyjnych, polskich przepisach, znanych z obiadów w rodzinnym gronie – mówi Magdalena Kasperczak, Dyrektor Marketingu. Akcja spotu dzieje się w plenerze, blisko natury. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu – spot oddaje wartości, które są bliskie naszej marce – dodaje.

Międzychód intensywnie buduje swoją rozpoznawalność w całej Polsce: pojawia się m.in. w prasie branżowej oraz na targach żywności, gdzie zdobywa uznanie konsumentów. Spot reklamowy, który wyemitują najpopularniejsze stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe, jest kolejnym krokiem marki zmierzającym do budowy ogólnopolskiej dystrybucji.

– Klienci sami zauważyli, kiedy wprowadziliśmy do sprzedaży produkty Międzychodu, coraz częściej po nie sięgają. Największą popularnością cieszy się  koncentrat  pomidorowy 190 g, który zajmuje drugie miejsce co do sprzedaży w moim sklepie. Klienci chwalą jego konsystencję i smak. Dobrze wypada też dżem truskawkowy, zwłaszcza na tle innej znanej marki. Moi Klienci są zadowoleni, że produkty Międzychodu wróciły na półkę. Ja też jestem klientką tej marki – opowiada Zofia Kaczmarek, kierowniczka Chaty Polskiej w Kostrzynie Wielkopolskim.

Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada.