Jesteś tutaj

Mariusz Glenszczyk nowym Prezesem Zarządu TiM S.A.

Rada Nadzorcza TiM S.A. powołała z dniem 1 lipca 2018 r. Mariusza Glenszczyka na stanowisko Prezesa Zarządu. Dotychczas pełnił on funkcje: Wiceprezesa Zarządu, Dyrektora ds. Handlu i Marketingu oraz Pełnomocnika Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Jakości. Do zarządu Spółki dołączyła również Ewa Krzuś-Wiśniewska, która objęła stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora ds. Handlu i Trade Marketingu.

Powyższe zmiany były konsekwencją przyjętej przez akcjonariuszy polityki rozwoju organizacji, w ramach której Tomasz Jurczyk, jeden z założycieli Spółki oraz jej akcjonariusz, pełniący dotychczas funkcję Prezesa, podjął nowe wyzwania zawodowe, poza strukturami organizacji, z którą był związany od 28 lat.

Nowo powołany Prezes Zarządu Mariusz Glenszczyk, obejmujący jednocześnie stanowisko Dyrektora Generalnego, posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie budowy modeli oraz strategii: biznesowych, handlowych, marketingowych, a także tworzenia zintegrowanych systemów zarządzania jakością.

Spółka pod przywództwem Mariusza Glenszczyka rozwijać będzie strategię, która pozwoli utrzymać swoją pozycję w imporcie i dystrybucji win gronowych na rynku polskim oraz rozwijać koncepcję sprzedażową na rynkach azjatyckich tj. Chiny, Korea, Hong Kong, Tajwan.

Obecny Zarząd Spółki tworzą Mariusz Glenszczyk Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Maciej Jurczyk Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Rynku i Organizacji, Sebastian Smietana Członek Zarządu, Dyrektor ds. Finansów oraz Ewa Krzuś-Wiśniewska Członek Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Trade Marketingu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa AMBRA opublikowała raport za rok obrotowy 2017/2018. Rok ten był okresem przyspieszonej realizacji głównych projektów rozwojowych Grupy AMBRA: nowych win i rozwoju sieci sklepów. Rekordowe zyski i niskie zadłużenie pozwoliły również na podwyższenie dywidendy.

Ambra S.A. uruchomiła nowy serwis internetowy pod dotychczasowym adresem www.ambra.com.pl. To nowoczesna platforma informacyjna, która pozwala na dotarcie do partnerów i odbiorców również za pomocą urządzeń mobilnych.

X