Jesteś tutaj

Liga Mistrzów UEFA i Pepsi

UEFA i Pepsi® ogłosiły, że zespół Imagine Dragons wystąpi na żywo na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA 2019 prowadzonym przez Pepsi. Wyróżniony nagrodą Grammy zespół rockowy znany z hitów „Radioactive" i „Thunder" pojawi się na scenie tuż przed pierwszym gwizdkiem na stadionie Metropolitano w Madrycie w sobotę 1 czerwca.

Już czwarty rok z rzędu uroczyste otwarcie finału Ligi Mistrzów UEFA 2019 prowadzone przez Pepsi łączy świat muzyki, rozrywki i sportu przez energetyczne koncerty największych gwiazd. Tuż po zeszłorocznym, rekordowym występie gwiazdy popu Duy Lipy niecierpliwie wyczekiwana ceremonia otwarcia w roku 2019 będzie charakteryzować się poziomem produkcji niespotykanym do tej pory w finałach Ligi Mistrzów UEFA. Dzięki zapierającej dech w piersiach pirotechnice i efektom specjalnym fani doświadczą wizualnego spektaklu i wciągającego doznania muzycznego.

– Występ na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA z Pepsi przed jednymi z najzagorzalszych fanów sportu na świecie to prawdziwy zaszczyt. Koncert w Madrycie będzie niesamowity – skomentował Dan Reynolds, wokalista zespołu Imagine Dragons.

Tegoroczny finał rozegrany zostanie na stadionie Metropolitano w Madrycie w sobotę 1 czerwca, a transmitowany będzie do ponad 200 krajów i terytoriów na świecie. Uroczyste otwarcie finału Ligi Mistrzów UEFA przez Pepsi będzie miało miejsce na około 10 minut przed rozpoczęciem najważniejszego meczu w sezonie europejskich rozgrywek klubowych.

– Dla marki z tradycjami powiązanymi z muzyką i piłką nożną nie ma nic większego i lepszego od uroczystego otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA. Współpraca z UEFA w celu włączenia do finału rozrywki na żywo to prawdziwie kultowy sposób na oddanie się pasjom, które dzielimy z fanami – skomentowała Natalia Filippociants, wiceprezes do spraw marketingu napojów w PepsiCo. – Co roku podnosimy poprzeczkę i budujemy jeszcze większą energię na stadionie na minuty przed pierwszym gwizdkiem. To, że możemy poprzedzić energetyzujący finał występem niekłamanych królów rocka naszych czasów, Imagine Dragons, jest żywym dowodem na pomyślność współpracy teraz i w przyszłości – dodała wiceprezes.

– Z wielkim entuzjazmem współpracujemy z Pepsi przy produkcji uroczystego otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA 2019. Już czwarty rok z rzędu uroczyste otwarcie połączy muzykę, rozrywkę i sport w prawdziwie kultowe doznanie dla fanów, a Pepsi jest idealnym partnerem w tym przedsięwzięciu. Zeszłoroczny występ Duy Lipy był wielkim sukcesem i pobił rekordy najczęściej wyświetlanej, pojedynczej treści w historii mediów społecznościowych. Wiemy, że Imagine Dragons wykorzystają ekscytację naszych fanów przed otwarciem finału do zaprezentowania rockowego show, którego nie da się zapomnieć – skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

Poza ciągłym sponsorowaniem Ligi Mistrzów UEFA firma Pepsi zaprezentowała wcześniej w tym roku międzynarodowy slogan i platformę FOR THE LOVE OF IT™, w których kampanii wystąpili Leo Messi i Mohamed Salah. Kampania ożywiła pasję marki do piłki nożnej i pokazała, jak dużo można zrobić dla pysznego smaku Pepsi.

Ponadto Pepsi będzie gospodarzem fanów wydarzenia UEFA Champions Festival w Madrycie, które pomoże w budowaniu ekscytacji przed finałem. Festiwal jest otwarty dla szerszej publiki i obejmie szereg zespołów występujących w ciągu czterech dni. Głównym gwoździem programu będzie popularne duo EDM Dimitri Vegas & Like Mike, którego występ będzie miał miejsce w piątek 31 maja oraz międzynarodowa grupa popowa stojąca za nowym jinglem Pepsi, Now United, którą usłyszeć będzie można w sobotę 1 czerwca.

Foto: Centrum Prasowe PAP

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z uwagi na szczególne miejsce zajmowane dziś przez piłkę nożną w sercach fanów, firma Pepsi zaprezentowała międzynarodową kampanię na rok 2018 pod tytułem „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.". Kampania będzie odwoływać się do wizerunków najbardziej znanych piłkarzy oraz do chwil i przeżyć w tym najpopularniejszym na świecie sporcie.

Marka Pepsi® zaprezentowała globalną kampanię piłkarską na 2019 r. opartą na nowej, międzynarodowej koncepcji i ze sloganem PEPSI, FOR THE LOVE OF IT. Zachęcając wszystkich do pójścia na całość w imieniu rzeczy, które kochają. Wszystkie produkty marki objęte są tegoroczną kampanią, która podkreśla ciągłą współpracę z Ligą Mistrzów UEFA. W kampanii po raz pierwszy występują razem dwaj piłkarze, którzy zmierzą się ze sobą w prawdziwie rozrywkowym stylu Pepsi.

X