Jesteś tutaj

Lavazza kupuje Mars Drinks

Transakcja, która w niektórych jurysdykcjach podlega zatwierdzeniu przez organy regulacyjne i konsultacjom z pracownikami, zostanie zamknięta w grudniu 2018 r. Mars Drinks w 2017 r. wygenerował przychody w wysokości około 350 mln USD. Dzięki tej transakcji Grupa Lavazza będzie kontynuować swoją strategię ekspansji międzynarodowej na kluczowych rynkach.

Działalność, która ma zostać przejęta od Mars, Incorporated, obejmuje jednofiliżankowe ekspresy Flavia oraz wolnostojące automaty sprzedające Klix – dwie wiodące marki w segmencie OCS i Vending, a także szereg marek własnych.

Poprzez tę transakcję Grupa Lavazza, zgodnie ze strategią konsolidacji na poziomie międzynarodowym, przejmie kawową działalność biznesową Mars w Ameryce Północnej, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Kanadzie i Japonii, wraz z powiązanymi systemami i zakładami produkcyjnymi w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

W ramach przejęcia Grupa Lavazza nabyła urządzenia stołowe z serii Flavia oraz wolnostojące maszyny vendingowe z serii Klix. Działalność biznesowa Klix uwzględnia parki maszynowe, a także szerokie portfolio produktów kawowych i innych napojów gorących, skomercjalizowanych zarówno pod markami własnymi (np. Alterra), jak i poprzez licencjonowane marki. Przejęta przez Lavazzę działalność biznesowa wygenerowała w 2017 r. obroty w wysokości około 350 mln USD i zatrudnia około 900 osób.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Lavazza już po raz trzeci z rzędu jest oficjalnym partnerem tenisowego turnieju Roland Garros. Kawowa marka swoją obecnością w Paryżu utożsamia się z wartościami, które nieodłącznie związane są z tenisem – historią, tradycją, autentycznością, talentem i przede wszystkim, pasją. To właśnie dlatego Lavazza od 2015 roku, jako jedyna marka spożywcza, jest oficjalnym partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema.

24 września wystartowała wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współpracę z klubem FC Barcelona, której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców.

X