Jesteś tutaj

Konsumenci poszukują produktów o prozdrowotnych właściwościach

Poszukiwanie produktów o prozdrowotnych właściwościach jest jednym z najważniejszych trendów konsumenckich kształtujących branżę spożywczą w ostatnich latach. Klienci chętniej sięgają po artykuły, które pozytywnie wpływają na zdrowie. Zwiększający się popyt na nie wyznacza kierunek działania producentom, którzy już posiadają naturalne przetwory w swoich ofertach, a także tym, którzy szukają nowych obszarów rozwoju swoich marek.

Kupujący coraz częściej sięgają po produkty, które mogą wpływać pozytywnie na funkcjonowanie organizmu. Potwierdzają to wyniki badań, przeprowadzone wśród świadomej grupy konsumenckiej, jaką są matki – aż 70% z nich czyta skład produktów, zaś 51% z nich zwraca dodatkowo uwagę na tabelę wartości odżywczych. Branża spożywcza, w tym przetwórstwa owocowo-warzywnego, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów poprzez proponowanie nowych, naturalnych wyrobów, jednak klienci nie zawsze są tego świadomi. Przykładowo, choć 95% matek wie, że soki zawierają witaminy, tylko 38% z nich jest świadomych, że znajdziemy w nich również antyoksydanty.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Po niemal dwóch latach od rozpoczęcia prac legislacyjnych, ustawa o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018 r. została opublikowana w Dzienniku Ustaw RP. Ustawa obowiązywać będzie od 1 stycznia 2019 r. Celem nowej ustawy jest zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa konsumentów poprzez zwiększenie nadzoru nad produktami kosmetycznymi.

Sześć miast, pięćdziesiąt godzin muzyki, kilkanaście muzycznych gatunków i kilka pokoleń artystów oraz 34 tysiące widzów - tak w skrócie można podsumować Męskie Granie 2016. Finałowy koncert siódmej edycji polskiej trasy koncertowej, której sponsorem jest marka Żywiec, obejrzało w sumie 9 tysięcy widzów w żywieckim amfiteatrze pod Grojcem i 365 tysięcy w relacji na żywo w Internecie.

X

Przeczytaj również