Kompania Piwowarska: Bez sprawnej lodówki nie ma zimnego piwa

Aktualności

Kompania Piwowarska: Bez sprawnej lodówki nie ma zimnego piwa

Latem jednym z najważniejszych urządzeń w każdym sklepie sprzedającym alkohol jest sprawnie działająca lodówka. O ich prawidłowe funkcjonowanie w punktach sprzedaży współpracujących z Kompanią Piwowarską dba specjalny zespół ServNET, który przez ostatnie kilkanaście miesięcy wprowadził sporo zmian i odniósł znaczące sukcesy.

– Wychodzimy z założenia, że lodówki są kluczowe dla sprzedaży piwa. Bez sprawnej lodówki nie ma zimnego piwa, a więc nie ma klienta – wszak piwosze uwielbiają schłodzony trunek. Dlatego staramy się jak najlepiej wykonywać swoją pracę i w jak najkrótszym czasie dokonywać napraw, żeby nasze piwa zawsze trafiały do konsumentów w odpowiedniej temperaturze – mówi Rafał Urbaniak, kierownik ds. obsługi sprzętu w rynku w Kompanii Piwowarskiej.

Kiedy chłodziarka jest już w pełni sprawna i gotowa do działania, wystarczy jedynie wypełnić ją piwem. To już zadanie dla przedstawiciela handlowego, ale tylko pozornie jest ono proste. Kompania Piwowarska ma obecnie na rynku ok. 73 000 własnych lodówek w ok. 50 różnych modelach. W każdej z nich znajduje się inny asortyment dopasowany do specyfiki rynku, potrzeb lokalnych konsumentów oraz rotacji piwa w sklepie. 

Dlatego KP przygotowała specjalną, łatwą w obsłudze aplikację lodówkową. To prosty program na urządzenia mobilne, który uwzględnia model lodówki, asortyment w sklepie, popularność produktów w danym regionie, a przede wszystkim wytyczne zawarte w standardach sprzedaży, i na tej podstawie rekomenduje optymalne ustawienie produktów w lodówce.