Kampania CSR  FBPBŻ i McCormick Polska doceniona przez Komisję Europejską

Aktualności

Kampania CSR FBPBŻ i McCormick Polska doceniona przez Komisję Europejską

W ramach Europejskiego Funduszu Najbardziej Potrzebującym (FEAD), ze środków którego realizowany jest w Polsce program operacyjny Pomoc Żywnościowa opublikowano wyselekcjonowany zbiór dobrych praktyk, zebranych w 15 krajach Europy. Wśród wyróżnionych projektów znalazł się innowacyjny program „Kulinarnie Mocni” realizowany przez Federację Polskich Banków Żywności i firmę McCormick Polska, właściciela marki Kamis. Projekt będzie szczegółowo prezentowany 22 lutego na  spotkaniu grupy roboczej FEAD Network w Brukseli.

Celem akcji jest wsparcie polskich rodzin w zakresie smacznego, prostego i efektywnego gotowania oraz aktywacja lokalnych społeczności. Organizatorzy akcji pokazują, jak niezależnie od wysokości domowego budżetu, stworzyć smaczne i zdrowe dania przy użyciu odpowiednio dobranych przypraw oraz ziół.  – Na co dzień pracujemy z produktami marki Kamis i wszystko kręci się u nas wokół smaku. Naturalne jest dla nas dzielenie się wiedzą i doświadczeniem na temat przygotowywania smacznych, prostych i zdrowych posiłków dzięki zastosowaniu ziół i przypraw. Mamy nadzieję,  że warsztaty „Kulinarnie Mocni” będą doskonałą inspiracją dla wielu osób – zaznacza Iwona German, Dyrektor marketingu z McCormick Polska.

Podczas pierwszej edycji, która odbywała się w 2015 roku edukatorzy zorganizowali w całej Polsce 270 warsztatów dla osób korzystających z pomocy społecznej, a na każdym z nich pojawiło się ok 10 osób. W kolejnej edycji 2016/2017, która trwa do kwietnia 2017 roku już zostało zorganizowanych już 221 warsztatów dla 3009 osób z różnych rejonów Polski.