Herbapol podsumował Owocową loterię

Aktualności

Herbapol podsumował Owocową loterię

02 lutego 2017

Akcja promocyjna Owocowa loteria miała na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki oraz podkreślenie jej pozycji jako producenta syropów, herbat, dżemów. Założeniem producenta było również wzmocnienie sprzedaży tych kategorii produktów. Kulminacją akcji trwającej osiem tygodni było losowanie nagrody głównej, którą był samochód marki Toyota Auris Hybrid. Pozostałe nagrody (1300) losowane były w trakcie trwania promocji. Do zwycięzców trafiły telewizory, urządzenia wielofunkcyjne typu multicooker, blendery oraz bony zakupowe o wartości 30 zł do sklepu smacznaherbata.pl. Akcji towarzyszyła kampania reklamowa w telewizji, internecie oraz prasie. Owocowa loteria przyniosła duże zainteresowanie ze strony klientów. Przyjęto 26357 zgłoszeń konkursowych i według danych, w trakcie trwania promocji odnotowano wzrost sprzedaży produktów nią objętych.