Jesteś tutaj

Ferrero i Wawel wchodzą w segment lodów

W tym roku Wawel i Ferrero zadebiutują na polskim rynku w kategorii lodów – informuje Puls Biznesu. Partnerem firm w tej kategorii będzie Unilever.

Ferrero we współpracy z Unileverem w ubiegłym roku wprowadziło lody na rynki w Niemczach, Austrii, Szwajcarii i we Francji. W tym roku mrożone przekąski zadebiutują również w Polsce, co potwierdzili przedstawiciele Ferrero.

Unilever rozpocznie w tym roku również współpracę z firmą Wawel. Najprawdopodobniej zarówno w segmencie lodów familijnych i impulsowych.

Źródło: Puls Biznesu

Foto: Pixabay

Kategoria: 

Podobne artykuły

Już w najbliższym sezonie Unilever oraz Wawel wprowadzą na rynek lodów nowe produkty, które są rezultatem współpracy pomiędzy tymi dwiema firmami.

Tegoroczne lato było kapryśne pogodowo, ale mimo tego Polacy chętnie sięgali po lody. Od stycznia 2019 r. zjedliśmy w naszym kraju już prawie 115 milionów litrów lodów, a producenci zapowiadają, że sezon nadal trwa. Tegoroczne badania  sprzedaży potwierdzają, że niezmiennie jesteśmy tradycjonalistami – ulubionym smakiem Polaków pozostaje śmietankowy, a najchętniej wybieranymi formami lodów są familijne i na patyku. Badania odnotowują największy wzrost sprzedaży w segmencie premium, który stał się bardzo popularny w naszym kraju.

X