Jesteś tutaj

Eliza Firkowska nowym Marketing Managerem Finlandia Vodka w Polsce

W maju Eliza Firkowska dołączyła do zespołu Brown-Forman na stanowisko Marketing Managera wódki Finlandia, na którym będzie odpowiadać za planowanie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla Finlandia Vodka.

 – Eliza wnosi do naszej organizacji cenną wiedzę ekspercką w takich obszarach jak zarządzanie markami, rozwój nowych produktów oraz zarządzanie ludźmi i procesami, czyli wszystko, co jest niezbędne do bycia liderem na rynku – podkreśla Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce.

Eliza Firkowska posiada 14 letnie doświadczenie w marketingu w branży FMCG z takich firm jak PZ Cussons, Unilever, Pepsico oraz Bacardi – Martini. W swojej ostatniej roli zarządzała Dystrybutorami na terenie krajów Bałtyckich, Czech oraz Słowacji. Zawodowo łączy pasję do kreatywnego marketingu i psychologii konsumenckiej z twardym analitycznym podejściem. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Do 9 listopada można zgłaszać projekty badawcze do konkursu Eko Odkrywcy 3, adresowanego do młodzieży oraz dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Wszyscy zwycięzcy otrzymają dofinansowanie na realizację swoich pomysłów, natomiast najlepszy projekt otrzyma też nagrodę specjalną w postaci wyjazdu na zieloną szkołę o wartości 20 000 zł.

Z badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Trzeźwo myślę” na zlecenie Carlsberg Polska wynika, że choć Polacy potrafią odpowiedzialnie odmawiać spożycia alkoholu, to wciąż potrzebna jest edukacja w tym obszarze. Dotyczy to również takich kwestii, jak picie alkoholu w trakcie ciąży oraz spożywanie go przez osoby niepełnoletnie.

X