Jesteś tutaj

Advertisement

Eliza Firkowska nowym Marketing Managerem Finlandia Vodka w Polsce

W maju Eliza Firkowska dołączyła do zespołu Brown-Forman na stanowisko Marketing Managera wódki Finlandia, na którym będzie odpowiadać za planowanie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla Finlandia Vodka.

 – Eliza wnosi do naszej organizacji cenną wiedzę ekspercką w takich obszarach jak zarządzanie markami, rozwój nowych produktów oraz zarządzanie ludźmi i procesami, czyli wszystko, co jest niezbędne do bycia liderem na rynku – podkreśla Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce.

Eliza Firkowska posiada 14 letnie doświadczenie w marketingu w branży FMCG z takich firm jak PZ Cussons, Unilever, Pepsico oraz Bacardi – Martini. W swojej ostatniej roli zarządzała Dystrybutorami na terenie krajów Bałtyckich, Czech oraz Słowacji. Zawodowo łączy pasję do kreatywnego marketingu i psychologii konsumenckiej z twardym analitycznym podejściem. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zaanonsowany we wrześniu przez Grupę Carlsberg rewolucyjny Snak Pack zwyciężył w kategorii Best CSR/Sustainability Initiative. Jury tegorocznej edycji konkursu World Beverage Innovation Awards podkreśliło, że innowacja Carlsberga to długo oczekiwane, mądre i inspirujące rozwiązanie dla problemu zagrożenia środowiska.

II Festiwal Stolica Języka Polskiego w Szczebrzeszynie to z pewnością wielkie święto dla fanów literatury. Podczas Festiwalu idealną propozycję dla siebie znajdą również miłośnicy dobrych kulinariów, o których zadba jeden z mecenasów Festiwalu firma Sokołów S.A., która zaprasza na festiwalowe „Gotowanie z literaturą”.

X