Jesteś tutaj

Bakalland podsumował trendy żywieniowe

Bakalland wspólnie z zaproszonymi do współpracy ekspertami postanowił podsumować panujące trendy żywieniowe, mody kulinarne i styl życia, w którym główną rolę odgrywa jedzenie. Opowieści o kulinarnych upodobaniach, ulubionych smakach i składnikach zawarte zostały w trendbooku pt. „Jedzenie w centrum uwagi”.

Trendbook to niecodzienna publikacja, która zwraca uwagę na panujące trendy żywieniowe oraz pokazuje, jak na przestrzeni lat i zmian pokoleniowych ewoluowały kulinarne upodobania i smaki. W wydawnictwie jego twórcy nie prognozują przyszłości, lecz opowiadają o trendach, które aktualnie wpływają na potrzeby Konsumentów. Pomysłodawcą trendbooka jest marka Bakalland, która zaprosiła do współpracy ekspertów z zakresu prognozowania trendów, kulinariów, zdrowej diety i aktywności fizycznej. W publikacji wyselekcjonowano 10 najważniejszych trendów(Powrót do korzeni, W zgodzie z naturą, Bardziej w ruchu, Slow flow kontra fast food, Nie ilość, a jakość, Kulinaria jako doświadczenie, Dieta w pudełku, Chcemy być fit, Słodki kompromis, Nieustanny głód wrażeń), a także szereg mikrotrendów, które wpływają na postrzeganie jedzenia i kulinariów przez Konsumentów. Nad kształtem wydawnictwa wspólnie z marką Bakalland pracowała Zuzanna Skalska – światowej klasy analityk trendów, która jest autorką publikacji poświęconych trendom i designowi. Dodatkowo o swoim spojrzeniu na panujące trendy opowiedzieli: Andrzej Polan – szef kuchni, Jakub Mauricz – trener i dietetyk sportowy, Małgorzata Ostrowska – dietetyk oraz Katarzyna Bujakiewicz, ambasadorka marki Bakalland.

W wydawnictwie, autorzy zwracają uwagę na to jak panujące trendy wpływają na decyzje zakupowe Konsumentów i zmieniające się mody oraz to w jaki sposób odpowiadać na potrzeby Konsumentów, wprowadzając na rynek nowe produkty.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W roku 2016 Bakalland obchodzi 25-lecie swojej działalności. Spółka, powstała w atmosferze wolności gospodarczej wczesnych lat 90-tych, odnosi sukcesy w Polsce i poza granicami kraju. Produkty obecnej Grupy Kapitałowej Bakalland, która jest także właścicielem marki Delecta, goszczą na stołach jako składnik wypieków, deserów, a także w charakterze przekąsek.

W kategorii „Najsilniejsza polska marka” Bakalland w zestawieniu „Rzeczpospolitej” uplasował się na 50. miejscu. Jest to wynik wyższy o 80 pozycji w porównaniu z rokiem ubiegłym.

X