Ambra w sieci – nowa strona korporacyjna spółki

Aktualności

Ambra w sieci – nowa strona korporacyjna spółki

22 października 2014

Ambra S.A. uruchomiła nowy serwis internetowy pod dotychczasowym adresem www.ambra.com.pl. To nowoczesna platforma informacyjna, która pozwala na dotarcie do partnerów i odbiorców również za pomocą urządzeń mobilnych.

– Naszym celem było zintegrowanie wszystkich działalności Spółki Ambra w jednym serwisie. Już samo zaprojektowanie architektury informacji było szeroko zakrojonym projektem – podkreśla Agnieszka Woźniak, Manager ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR Ambra.

W efekcie pod jednym adresem dostępne są kompleksowe wiadomości o Spółce, w tym obszerne działy poświęcone partnerom handlowym, Centrum Wina, programie Kocham Wino i ofercie HoReCa, które wcześniej funkcjonowały w oddzielnych serwisach. Nową jakość zyskały Relacje Inwestorskie oraz dział Media.

– Relacje inwestorskie skonstruowaliśmy wg najlepszych praktyk z myślą o wszystkich interesariuszach: naszych inwestorach, udziałowcach, ale również innych przedstawicielach rynku kapitałowego – dodaje Katarzyna Koszarna, Manager Raportowania Finansowego i Relacji Inwestorskich.

Z kolei dział Media agreguje aktualności z różnych sekcji serwisu i porządkuje firmowe materiały – m.in. zdjęcia, pliki video, wywiady czy komentarze, tworząc przydatne źródło informacji dla dziennikarzy.

Serwis ma również wiele do zaoferowania konsumentom marek AMBRA. Z myślą o nich przygotowano kompendium wiedzy produktowej, przepisy na drinki, porady sommeliera i słownik pojęć winiarskich, a także dział Wszystko o winie, wprowadzający konsumentów w świat fine wines.

Za kreację i produkcję strony odpowiedzialna jest agencja Emarketing Experts, która wdrożyła również system zarządzania treścią (doozie CMS) umożliwiający łatwe i szybkie administrowanie bogatymi treściami serwisu i wieloma szablonami graficznymi.

Ambra planuje stały rozwój korporacyjnej platformy, która już dziś jest połączona z jej profilami w social media: firmowym kanałem YouTube i kontem na Twitterze.