Jesteś tutaj

Ambasada piwa, czyli Browar Białystok gości dyplomatów

10-12 października na zaproszenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Wojewody Podlaskiego, Białystok i jego okolice odwiedzili Szefowie Misji Dyplomatycznych z wielu krajów. Jednym z punktów wycieczki ambasadorów był również Browar Białystok należący do Kompanii Piwowarskiej.

Dyplomaci z całego świata od wielu lat są zapraszani do kolejnych województw w Polsce, aby poznać ich różnorodność i specyfikę. W ten sposób zakontraktowani w kraju ambasadorowie mają szansę zgłębić charakter miejsca, w którym pełnią tak istotną funkcję. Kilkudniowy pobyt wypełniony jest zwiedzaniem najważniejszych miejsc w regionie, spotkaniami z mieszkańcami i przedstawicielami władz.

Tym razem przyszedł czas na Podlasie. Przez dwa dni wizyty w tym regionie ambasadorowie objechali Białystok i jego okolice, zwiedzając najważniejsze punkty i zabytki. Zobaczyli m.in. Politechnikę Białostocką, cerkiew św. Mikołaja czy Katedrę p.w. Wniebowzięcia NMP. Dyplomaci mieli szansę zapoznać się również z lokalną działalnością biznesową podczas wizyty w kilku przedsiębiorstw z regionu.

Jednym z punktów agendy był Browar Białystok należący do Kompanii Piwowarskiej. Browar to miejsce historyczne – za datę jego powstania przyjmuje się rok 1768 – a zarazem nowoczesne, jako że jest jednym z najprężniej działających browarów w Polsce. Ambasadorowie zwiedzą to miejsce zapoznając się z tajnikami warzenia piwa i działalnością KP, a na końcu oczywiście spróbują lokalnego trunku.

– Jesteśmy bardzo dumni, że nasz browar odwiedzają tak znamienici goście. Browar jest silnie związany z Podlasiem i jego historią, a dodatkowo warzymy tutaj piwo, które docenia cała Polska. Mamy nadzieję, że Szefowie Misji Dyplomatycznych ciekawie spędzą czas, a nasze piwo przypadnie im do gustu – mówi Jacek Winiarski, dyrektor Browaru Białystok.

Kategoria: 

Podobne artykuły

21. Festiwal Woodstock dobiegł końca. Czas na małe podsumowanie. To był kolejny pozytywny i odpowiedzialny Przystanek. Niemal  23 tys. osób przebadało się alkomatem, zebrano prawie  70 tys. puszek i plastikowych kubków.

W tym roku Kompania Piwowarska podwójnie triumfowała w przeglądzie Listki CSR, organizowanym przez tygodnik „Polityka”. Udział w jubileuszowej, piątej edycji plebiscytu przyniósł KP nie tylko tradycyjny Złoty Listek CSR, ale też wyróżnienie specjalne – Super Złoty Listek CSR POLITYKI. Tym samym docenione zostały kompleksowe działania firmy w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, realizowane pod hasłem „Postaw na piwo”.

X