Jesteś tutaj

Nowy dyrektor zarządzający w spółce Atlanta AM

Spółka Atlanta AM, dystrybutor makaronów i innych produktów śródziemnomorskich , ma nowego dyrektora zarządzającego – stanowisko to objął Adam Dyszyński. Zmieniły się także osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań handlowych. Przekształcenia w firmie są zapowiedzią dynamicznego rozwoju oraz ekspansji spółki na polskim rynku. Atlanta AM jest wyłącznym importerem i dystrybutorem tak znanych marek, jak Melissa, Primo Gusto, czy Tomatera.

Atlanta AM jest firmą należącą do greckiej grupy Melissa Kikizas, jednego z czołowych producentów makaronów w Europie. Należące do grupy marki Tomatera, Melissa oraz  Primo Gusto są jednymi z najchętniej wybieranych przez konsumentów artykułów w swoich kategoriach. Zarząd Melissa Kikizas, dostrzegając potencjał polskiego rynku, a także mając na uwadze dynamiczny rozwój firmy w kolejnych segmentach, szczególnie wysokogatunkowej oliwy z oliwek oraz oliwek, postanowił powierzyć stery Atlanta AM doświadczonemu menedżerowi – Adamowi Dyszyńskiemu.

- Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z panem Adamem Dyszyńskim. To ceniony fachowiec  z ogromną praktyką – uczestniczył w rozwoju nowoczesnego handlu w Polsce, posiada 18 letnie doświadczenie zdobyte w czołowej korporacji międzynarodowej z branży spożywczej. Liczymy, że korzystając z know - how i zaplecza biznesowego Kikizas wprowadzi spółkę Atlanta na  wyższy poziom. Polska jest jednym z naszych priorytetowych i dobrze rokujących rynków – podsumowuje Alexandros Kikizas, Prezes Zarządu Melissa Kikizas.

Wyroby kuchni śródziemnomorskiej cieszą się w Polsce rosnącą popularnością i coraz częściej goszczą na polskich stołach. Wraz z rozwojem tej kategorii produktów rośnie także świadomość konsumencka i potrzeba jakości. Dlatego dystrybuowane przez Atlanta AM marki, wytwarzane z najlepszych surowców we Włoszech i Grecji, tak skutecznie konkurują na wymagającym polskim rynku.

-  Gwarantowanie jakości w każdym wymiarze działalności firmy to dla mnie podstawowe wyzwanie związane z rozwojem firmy Atlanta. Mam świadomość, że takie słowa mogą paść z ust każdego menedżera w branży, ale my naprawdę wiemy, jak w Polsce prowadzić rzetelny, profesjonalny i skuteczny biznes. Chcemy wspierać naszych klientów w promocji i sprzedaży naszych wyrobów i stworzyć oparty na wzajemnym zaufaniu i szacunku model współpracy. Kupcy  i właściciele sklepów doskonale się orientują, że dostarczamy im najlepsze jakościowo produkty. Jestem pewien, że wykorzystując zainteresowanie konsumentów kuchnią śródziemnomorską oraz wysokiej jakości produktami szybko wyrobimy sobie odpowiednią pozycję rynkową – mówi Adam Dyszyński.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Stanowisko Dyrektora Generalnego Hochland Polska z dniem 1 stycznia 2016 roku obejmie Peter Knauer. Ma on ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w branży FMCG. Peter Knauer pracował  na stanowiskach kierowniczych w Niemczech, Polsce i Rosji dla firm takich, jak Cadbury, Wrigley i Mars,  posługuje się między innymi biegle językiem polskim.

Od stycznia stanowisko dyrektora handlowego Alma Market objął Maciej Wojciechowicz. Do jego obowiązków należy realizacja nowej strategii sprzedaży w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dystrybucji. Maciej Wojciechowicz jest absolwentem London School of Economics, jednej z najważniejszych szkół wyższych na świecie specjalizujących się w ekonomii i naukach społecznych.

X

Przeczytaj również