„Wyścig Pokoleń” – 76. Tour de Pologne z Carrefour

Aktualności

„Wyścig Pokoleń” – 76. Tour de Pologne z Carrefour

01 sierpnia 2019

Ponad 1000 km trasy do przejechania, najlepsze kolarskie drużyny świata wraz z Rafałem Majką i Michałem Kwiatkowskim na czele oraz 7 dni pełnych sportowych emocji. 76. Tour de Pologne startuje 3 sierpnia. Ekipa Carrefour – sponsora głównego wyścigu – będzie wspierać zawodników i kibiców na wszystkich etapach zmagań oraz zaprosi ich do skorzystania z rowerowych atrakcji.

Tegoroczny Tour de Pologne, rozgrywany pod nazwą „Wyścig Pokoleń”, nawiązuje do 100-lecia Polskiego Komitetu Olimpijskiego i olimpijskich sukcesów polskich kolarzy na przestrzeni ostatnich dekad. Carrefour Polska, który od lat zachęca Polaków do aktywności fizycznej i dbania o zbilansowaną dietą, a także od 3 lat jest sponsorem głównym Tour de Pologne, będzie wspierał wyścig na wszystkich 7 etapach.

Przedstawiciel Carrefour, po zakończeniu każdego z etapów wyścigu, przekaże aktualnemu liderowi żółtą koszulkę klasyfikacji generalnej Carrefour, a zwycięzca całej rywalizacji otrzyma od firmy nagrodę specjalną – 25 000 zł.

Ponadto przez cały czas trwania wyścigu sieć będzie zachęcać fanów do wspólnego dopingu i aktywnego spędzenia czasu w Miasteczkach Kibica Carrefour, które będzie można znaleźć na startach i metach wszystkich etapów wyścigu, zaczynając od Krakowa, a kończąc na Bukowinie Tatrzańskiej. Na odwiedzających będą czekały nie tylko sportowe animacje, w tym m.in.: rozgrzewki na rowerkach spinningowych przed kibicowaniem, skatepark i rowerowa szkoła jazdy, quiz na wielkim kole rowerowym. Miłośnicy owocowych koktajli będą mogli sprawdzić się w blender bike challenge, a dzieci – wziąć udział w treningu na mini trampolinach. Carrefour zorganizuje też strefę relaksu, a także zabaw dla najmłodszych. Finiszowi każdego z etapów będzie towarzyszyła muzyczna fiesta w strefie mety i Miasteczkach Kibica Carrefour.