Wyniki finansowe Tesco Polska – I półrocze 2014-15

Aktualności

Wyniki finansowe Tesco Polska – I półrocze 2014-15

07 listopada 2014

Grupa Tesco opublikowała wyniki finansowe za pierwsze półrocze roku finansowego 2014/15. W Polsce, w ciągu minionych 6 miesięcy, firma koncentrowała się na działaniach mających na celu zaoferowanie klientom lepszych i wygodniejszych zakupów.

Do priorytetów Tesco Polska w pierwszym półroczu należała poprawa oferty świeżej żywności i dalszy rozwój produktów marki Tesco. W ofercie pojawiło się ponad 180 nowych produktów marki własnej, wprowadzono także popularną markę Tesco Value w nowej odsłonie. Program lojalnościowy Clubcard obchodził piątą rocznicę powstania, co dla klientów oznaczało więcej spersonalizowanych ofert oraz rabaty na zakup popularnych produktów.

Firma kontynuowała program inwestycji w istniejące sklepy, ze szczególnym uwzględnieniem świeżej żywności, lad delikatesowych oraz asortymentu przemysłowego. Równocześnie, dynamiczne wzrosty notował segment sprzedaży z wykorzystaniem internetu. Nowością w tym obszarze są m.in. wprowadzone w pierwszym półroczu aplikacje mobilne Tesco Ezakupy.

Wysiłki włożone w udoskonalanie zakupów znalazły swoje odzwierciedlenie w utrzymaniu udziałów rynkowych firmy na bardzo konkurencyjnym rynku.

– Ostatnie sześć miesięcy to duży krok naprzód w obszarze komunikacji z naszymi klientami – skupiliśmy się na jakości i świeżości oferowanych przez nas produktów. Dajemy klientom Gwarancję 100% Satysfakcji dla produktów marki własnej, rozwijamy nowe produkty, oferujemy lepsze i wygodniejsze zakupy. Chcemy być sklepem pierwszego wyboru dla Polaków. W tym roku mocno postawiliśmy także na rozwój segmentu sprzedaży z wykorzystaniem internetu – naszym celem jest bowiem być liderem multiformatowego handlu w kraju. Chciałbym podziękować wszystkim moim koleżankom i kolegom za ich zaangażowanie i wsparcie. To, co udało nam się osiągnąć w pierwszym półroczu, było możliwe dzięki doskonałej obsłudze, koncentracji na potrzebach klienta i stałym udoskonalaniu firmy dla kupujących – mówił Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.