Wyniki Biedronki za II kwartał 2018 r.

Aktualności

Wyniki Biedronki za II kwartał 2018 r.

Sprzedaż w sklepach Biedronki wzrosła w walucie lokalnej w II kwartale 2018 r. o 3,3% do 2,839 mld euro. Sprzedaż porównywalna LFL (bez nowych sklepów) zwiększyła się w tym okresie o 0,6% – poinformowało w raporcie Jeronimo Martins, właściciel Biedronki.

W całym pierwszym półroczu 2018 r. sprzedaż w sklepach Biedronki zwiększyła się w walucie lokalnej o 7,5%, a sprzedaż porównywalna wzrosła o 4,5%. Przychody Biedronki za całe półrocze wyniosły 5,762 mld euro i stanowiły 68,4% przychodów Jeronimo Martins.

Jeronimo podało w raporcie, że w pierwszych sześciu miesiącach roku Biedronka otworzyła łącznie 30 sklepów (19 w drugim kwartale), a zamknęła 21. Na koniec czerwca sieć liczyła 2.832 sklepy wobec 2.741 przed rokiem.

Sprzedaż w drogeriach Hebe wyniosła w drugim kwartale 2018 r. 47 mln euro, co oznacza wzrost rok do roku w walucie lokalnej o 22,7%. W całym pierwszym półroczu przychody Hebe wyniosły 94 mln euro, co oznacza wzrost w stosunku rocznym o 24,6%.

W pierwszym półroczu otwarto łącznie 20 drogerii Hebe, a zamknięto 2. Na koniec czerwca sieć liczyła 200 drogerii wobec 160 rok wcześniej.

Źródło: PAP