Wydawcy premiują sprzedawców

Aktualności

Wydawcy premiują sprzedawców

16 października 2018

Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.

Oprócz nagród finansowych, których łączna pula wyniosła ponad 100 tys. zł, wydawcy zaproponowali sprzedawcom różnego rodzaju nagrody rzeczowe – m.in. vouchery do ośrodków wypoczynkowych czy sprzęt AGD.

– W ostatnich miesiącach rzeczywiście znacząco wzrosła liczba konkursów organizowanych specjalnie dla współpracujących z Kolporterem sprzedawców prasy – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Wydawcy zauważyli, że to dość skuteczna metoda podniesienia sprzedaży. Dla sprzedawców każdy dodatkowy bonus za wyniki jest atrakcyjny i zachęca do aktywnej pracy z tytułem. Poza oczywistym walorem finansowym, konkursy dodatkowo motywują do pogłębiania wiedzy na temat technik sprzedaży, skutecznej ekspozycji, efektywnego kontaktu z klientem. Aktywna praca ze sprzedawcami jest jednym z ważnych elementów naszej strategii, konkursy organizowane przez wydawców bardzo dobrze się w to wpisują. 

W konkursach wydawcy nagradzają sprzedawców za wzrost sprzedaży wskazanego tytułu lub tytułów, odpowiednią ekspozycję lub sprzedaż teczkową prenumeraty.

Większość konkursów jest dodatkowo wspierana przez wydawców nośnikami promocyjnymi, pozwalającymi lepiej zaprezentować wybrane tytuły klientom. Sprzedawcy mogą zamawiać nośniki tego typu bezpłatnie.