Jesteś tutaj

Urban Garden na dachu wrocławskiej Renomy

Z początkiem maja na dachu wrocławskiej Renomy pojawiła się wyjątkowa przestrzeń – Urban Garden. Na powierzchni ok. 500 mkw. powstał plenerowy bar, gdzie znajduje się ok. 200 miejsc siedzących i scena, a wszystko w otoczeniu specjalnie zaprojektowanej zieleni. To pierwsze tego typu miejsce na dachu galerii handlowej we Wrocławiu.

Niezwykły ogród powstał na ósmej kondygnacji Renomy, która jest jednym z najbardziej znanych obiektów wielofunkcyjnych na Dolnym Śląsku. Urban Garden nawiązuje do działającej tu w latach 30. XX wieku restauracji z ogrodem na dachu dawnego domu towarowego Wertheim. Ogólnodostępny Urban Garden odpowiada na potrzeby gości Renomy, mieszkańców miasta oraz podąża za urbanistycznymi trendami największych europejskich miast.

 – Ogrody na dachach uprzyjemniają życie mieszkańcom i turystom. Nasz znajduje się na szczycie perełki wrocławskiej architektury, która po modernizacji pełni nowe funkcje – jest obiektem handlowo-biurowym. Jesteśmy przekonani, że Urban Garden stworzy wartość dodaną dla pracowników i gości Renomy, a także stanie się miejscem relaksu dla wszystkich tych, którzy zechcą odpocząć w samym centrum miasta w zielonej przestrzeni, z dala od zgiełku, mając nad sobą tylko niebo. Inauguracja nowej przestrzeni przyciągnęła wielu miłośników muzyki, którzy delektowali się majowym wieczorem w rytm koncertu „Renomowany Jazz” – komentuje Barbara Wójcik, Dyrektor Domu Handlowego Renoma.

Renoma, wybudowana w 1930 r., to jeden z najbardziej charakterystycznych obiektów na mapie handlowej Polski. Po rozbudowie i modernizacji w 2009 r. nieruchomość zyskała nowe funkcje. Na niższych kondygnacjach znalazło się ponad 120 sklepów i punktów usługowych, natomiast wyższe piętra zajmują biura oraz część restauracyjna. Renoma jest jednym z trzech projektów biurowo-handlowych w portfelu Globalworth Poland, obok warszawskiej Hali Koszyki i katowickiego Supersamu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zakończyła się VII edycja kampanii „Zbieramy krew dla Polski” organizowanej wspólnie przez Grupę Muszkieterów i PCK. W czasie jej trwania mieszkańcy 146 miejscowości oddali ponad 1 600 l krwi.

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten w listopadzie podpisała ponad 20 umów partnerskich. Łącznie z nimi, z warunków handlowych korzysta już dokładnie 1188 placówek w 9 województwach.

X