Jesteś tutaj

Tesco zamyka 32 sklepy

Tesco poinformowało o planach zamknięcia 32 nierentownych sklepów. To część planu zmniejszania kosztów operacyjnych i poprawy konkurencyjności i zyskowności polskiego biznesu.

– Stale analizujemy nasze placówki i podejmujemy odpowiednie decyzje, gdy nie widzimy możliwości poprawy rentowności sklepów. To decyzje trudne, ale niezbędne w sytuacji, gdy straty generowane przez te sklepy wpływają negatywnie na poziom zyskowności całej firmy w Polsce – mówi Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska, dodając: – Naszym priorytetem jest zapewnienie odpowiedniego wsparcia dla koleżanek i kolegów, których dotyczyć będzie ten proces. Gdzie tylko to możliwe, będziemy starali się zaoferować inne, alternatywne stanowiska osobom skłonnym do zmiany miejsca czy stanowiska pracy.

Sklepy, które zostaną zamknięte: Bochnia Proszowska, Bytom Tarnogórska, Częstochowa Sabinowska, Dąbrowa Tarnowska Sucharskiego, Grudziądz Wyspiańskiego, Kluczbork Byczyńska, Kłodawa Gorzowska 700-lecia, Kolbuszowa Tarnobrzeska, Łapy Sikorskiego, Łódź Natalii, Maków Mazowiecki Pułaskiego, Ostrów Wielkopolski Majorka, Parczew Harcerska, Piła Wyspiańskiego, Pleszew Sienkiewicza, Polkowice Młyńska, Rawa Mazowiecka Konstytucji, Rawicz Kamińskiego, Ropczyce Grunwaldzka, Rumia Wybickiego, Skarżysko Kamienna Piłsudskiego, Skarżysko Kamienna Spółdzielcza, Skoczów Fabryczna, Świebodzice Wałbrzyska, Tczew Armii Krajowej, Toruń Wapienna, Turek Konińska, Warszawa Fieldorfa 37, Warszawa Sosnkowskiego, Wodzisław Śląski 26 Marca, Zgierz Łódzka, Żabno Tarnowska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć Tesco pomimo wzrostu obrotów w Europie, w Polsce wykazuje ich spadek. W ostatnim roku finansowym  przychody firmy spadły o 3% do poziomu 10,8%, a ilość sklepów zmalała o 11 placówek. 

Pod hasłem „Kulinarni odkrywcy” rusza dwunasta edycja programu Tesco dla Szkół, który tym razem koncentruje się na edukacji kulinarnej dzieci. Wg badań przeprowadzonych na zlecenie programu przez MillwardBrown, ponad połowa polskich dzieci w wieku szkolnym nie potrafi samodzielnie zaparzyć herbaty, a z odgrzaniem obiadu nie poradzi sobie co piąty gimnazjalista. Program edukacyjny Tesco dla Szkól – „Kulinarni odkrywcy”, skierowany do szkół podstawowych i gimnazjalnych, oferuje nauczycielom i rodzicom przepis na skuteczne zachęcenie dzieci do kulinarnych eksperymentów. Program wspiera kampania komunikacyjna do szkół, rodziców oraz klientów sieci.

X