Jesteś tutaj

Telewizyjna kampania Lewiatana

Trwa kolejna ogólnopolska kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Po sukcesie grudniowej akcji nadszedł czas na wiosenną promocję świąteczną. Wzorem poprzednich akcji została połączona z ogólnopolską, centralną promocją, w ramach której zaproponowane zostaną klientom w atrakcyjnych cenach zarówno towary znanych marek, jak też produkty z logo Lewiatana.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W maju w wybranych sklepach Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan oraz w innych sieciach franczyzowych Grupy Eurocash rozpoczęła się realizacja innowacyjnego programu lojalnościowego „Paszport Korzyści".

Polska Sieć Handlowa Lewiatan, świętująca w bieżącym roku jubileusz 20-lecia działalności, powiększyła się w pierwszym półroczu o  157 nowych placówek. Wśród nowo przyjętych sklepów zdecydowanie dominują duże placówki handlowe (110) oraz supermarkety (18).

X