Jesteś tutaj

„Szalona 5” wraca do Carrefour

Promocja „Szalona 5” powraca do Carrefour. Do końca października klienci mogą otrzymać zwrot wydatków – nawet do 500 zł – za jedne z pięciu dokonanych w sklepach sieci zakupów. W tym roku promocją objęte są zarówno hiper-, jak i supermarkety sieci, a akcja odbywa się również za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mój Carrefour.

Główny mechanizm promocji pozostaje bez zmian – po dokonaniu pięciu zakupów w sklepach sieci, klienci mogą liczyć na zwrot wartości najtańszego z koszyków zakupowych. Wartość ta – nawet do 500 zł – zwracana jest w formie e-bonu do wykorzystania na dalsze zakupy w sklepach sieci Carrefour w listopadzie.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy przy kasie okazać kartę lojalnościową (Kartę Rodzinka, Kartę Seniora lub Kartę Pracownika) – w formie plastikowej lub jej cyfrową wersję zarejestrowaną w aplikacji mobilnej Mój Carrefour. Uczestnicy akcji otrzymają po każdej transakcji wydruk z informacją, które to zakupy i jaka jest ich wartość. Po piątej transakcji bon o wartości najtańszego z pięciu koszyków zostanie wydrukowany lub – jeśli uczestnik promocji korzysta z aplikacji mobilnej – wygenerowany w postaci e-bonu w zakładce „Szalona 5”. Użytkownicy mobilnego narzędzia znajdą tam także podsumowanie dokonanych w ramach promocji zakupów oraz informację o przewidywanej wartości bonu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour, z myślą o ochronie środowiska i ograniczeniu zmian klimatu, podjął globalny wysiłek na rzecz zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery. Ważnym projektem realizowanym w tym obszarze jest wdrażanie proekologicznych rozwiązań w sklepach, takich jak przyjazny środowisku system chłodniczy, innowacyjna instalacja geotermalna, czy energooszczędne oświetlenie LED, które działa już w blisko 80% sklepów Carrefour Polska.

Carrefour we współpracy z Instytutem Francuskim zorganizował w Warszawie warsztaty kuchni molekularnej z udziałem francuskiego profesora i szefa kuchni Hervé Thisa - jednego z twórców tego nowatorskiego gatunku sztuki kulinarnej. To pierwsze z cyklu wydarzeń, w których Carrefour będzie promował w Polsce innowacyjność oraz korzyści z bliskiej współpracy świata nauki i biznesu.

X