Suning nawiązuje współpracę z Włoską Agencją Handlową

Aktualności

Suning nawiązuje współpracę z Włoską Agencją Handlową

12 listopada 2019

Firma Suning International – która posiada 80% udział w Carrefour China – podpisała oficjalną umowę z Włoską Agencją Handlową ITA w trakcie drugich Międzynarodowych Chińskich Targów Importu (CIIE). Celem umowy jest zwiększenie konsumpcji i podniesienie jakości stylu życia oraz szerzenie wiedzy i podnoszenie poziomu konsumpcji autentycznych włoskich produktów w Chinach.

Obie strony wspólnie ogłosiły rozpoczęcie nowej kampanii marketingowej promocji autentycznych produktów włoskich na lata 2019-2020 przez Suning i ITA. Celem kampanii jest podniesienie świadomości wśród chińskich klientów na temat jakości włoskich wyrobów oraz wykorzystanie idei autentyczności do poszerzenia oferty i zwiększenia poziomu sprzedaży produktów „Made in Italy” oraz eksportu tego typu produktów do Chin.

Nowa umowa pozwala firmie Suning na zaplanowanie przeprowadzenia serii kampanii marketingowych w internecie i kanałach tradycyjnych w celu podnoszenia świadomości i zwiększania konsumpcji włoskich wyrobów w Chinach. Firma będzie mogła także promować lepsze zrozumienie włoskich produktów wśród konsumentów w Chinach i poszerzać koncepcję autentyczności w celu zwiększenia sprzedaży.

Ponadto ITA będzie wspierać firmę Suning w pozyskiwaniu autentycznych włoskich wyrobów poprzez inwestycję w marketing i ustanowienie akademii detalu Suning-Włochy. Jest to program szkoleniowy mający na celu kultywację zagranicznych nabywców zawodowych.

 – Rynek chiński charakteryzuje się ogromnym potencjałem. Suning w pełni wykorzysta podejście omnikanałowe i wiele rozwiązań przemysłowych do podniesienia poziomu sprzedaży i świadomości na temat włoskich marek – skomentował prezes firmy Suning, Zhang Jindong. Prezes dodał także, że firma Suning będzie nadal skupiać się na rozwoju międzynarodowym i prowadzeniu działalności we wszystkich scenariuszach i rozwiązaniach detalu inteligentnego.

Źródło: Centrum Prasowe PAP