Jesteś tutaj

Słodziaki zastępują Świeżaki w Biedronce

W poniedziałek, 27 sierpnia ma ruszyć nowa akcja lojalnościowa w sklepach Biedronki. Po sukcesie dwóch edycji „Gangu Świeżaków” przyszła pora na „Gang Słodziaków”. Podobnie jak we wcześniejszych odsłonach, również tym razem klienci za zrobione zakupy będą otrzymywali naklejki, które będzie można wymienić na maskotki.

Dwie odsłony kampanii lojalnościowej „Gang Świeżaków” zakończyły się dużym sukcesem. W pierwszej edycji do klientów trafiło 4,5 miliona maskotek symbolizujących warzywa i owoce. W kolejnej edycji wynik ten poprawiono, rozdając 6 mln pluszaków.

W nowej odsłonie kampanii miejsce maskotek w kształtach owoców i warzyw zajmie sześć zwierzątek m.in.: lis, sowa, królik i jeż. Ponadto w sklepach sieci sprzedawane będą książeczki opisujące przygody „Gangu Słodziaków”.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jest ich sześcioro. Do niedawna można ich było spotkać w lesie, teraz wkraczają do Biedronki. „Gang Słodziaków”, czyli lis Lucek, jeż Jerzyk, sowa Zosia, bóbr Borys, ryś Rysio i zając Zuzia, sprawi, że żadne dziecko nie zazna już nudy. Nowa akcja, w ramach której klienci robiąc zakupy w Biedronce będą mogli za darmo zdobyć sześciu pluszowych, kulistych bohaterów oraz niezwykłą książkę opisującą ich barwne przygody, rusza już 27 sierpnia br.

Ruszyła kampania marketingowa akcji Gang Słodziaków, prowadzonej przez sieć Biedronka. W tym roku wesoła szóstka Słodziaków z leśnej polany zachęca dzieci i dorosłych do wspólnego czytania. Kampania „Gang Słodziaków” prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie i mediach społecznościowych.

X

Przeczytaj również