Jesteś tutaj

Rozwiązanie płatnicze Blue Media dla eurocash.pl Market

Grupa Eurocash uruchomiła eurocash.pl Market – platformę marketplace łączącą dostawców i producentów z lokalnymi sprzedawcami. Dzięki współpracy z operatorem płatności Blue Media każdy zarejestrowany dostawca może szybko i bez zbędnych formalności rozpocząć sprzedaż internetową.

Aby zaoferować sprzedaż swoich produktów bezpośrednio detalistom współpracującym z Grupą Eurocash, np. właścicielom sklepów Groszek czy Lewiatan, dostawca lub producent powinien jedynie zarejestrować się na platformie eurocash.pl Market i uruchomić moduł płatności Blue Media. Trwa to zaledwie kilka minut. Dzięki modułowi płatności od Blue Media administracja i obsługa zamówień oraz zwrotów staje się znacznie prostsza i uporządkowana, co przekłada się na sprawniejszą obsługę detalistów.

Platforma oferuje również detalistom szereg korzyści. Po pierwsze, otrzymują oni dostęp do jeszcze większej liczby produktów, oferowanych zarówno bezpośrednio przez sieć Eurocash, jak i przez innych zarejestrowanych dostawców i producentów. Po drugie, mogą oni łączyć zakupy od różnych dostawców w ramach jednego koszyka i opłacać zamówienie wygodnymi i popularnymi metodami płatniczymi: szybkimi płatnościami elektronicznymi, kartą, BLIK-iem.

Dzięki platformie eurocash.pl właściciele sklepów zyskali także dostęp do wielu informacji: rankingów najlepiej sprzedających się produktów, gazetek konkurencji, informacji o kampaniach telewizyjnych największych producentów FMCG. Teraz będą mogli wzbogacić asortyment ciekawymi produktami od różnych dostawców i producentów i jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, co pozwoli im lepiej konkurować na lokalnym rynku.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W II kwartale 2016 r. przychody ze sprzedaży Grupy Eurocash, krajowego lidera w hurtowej dystrybucji żywności i innych produktów szybko rotujących (FMCG) wyniosły 5,34 mld zł i były o ponad 3% wyższe niż w analogicznym okresie 2015 r.

Eurocash nabył od HDS Polska 51% udziałów w spółce prowadzącej sieć sklepów Inmedio, liczącej ponad 410 placówek detalicznych zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Salony Inmedio oferują szeroki asortyment artykułów FMCG, od papierosów, prasy i książek po słodycze, napoje i artykuły impulsowe. W wybranych placówkach Inmedio dostępne są ponadto płatności za rachunki, przekazy pieniężne, a także usługi kurierskie.

X