Rossmann zaprasza studentów do opracowania koncepcji wykończenia wnętrz swoich placówek

Aktualności

Rossmann zaprasza studentów do opracowania koncepcji wykończenia wnętrz swoich placówek

03 kwietnia 2017

Przed studentami Politechniki Łódzkiej – nie lada wyzwanie. Firma Rossmann proponuje, aby podjęli się oni zaprojektowania nowego standardu wykonania sklepów swojej sieci drogeryjnej w Polsce.

Zadaniem studentów będzie opracowanie koncepcji wykończenia wnętrz placówek Rossmann w najbardziej prestiżowych lokalizacjach. Do wykonania będzie prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania. Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowane są atrakcyjne nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie 2. miejsce – 7 tys. zł, a za 3. miejsce przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł. Do konkursu Rossmann zaprosił osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej. Konkurs rozpoczyna się 10 kwietnia i potrwa do 15 maja 2017 r.

Szczegółowe wytyczne koncepcji projektowej:

    t

  • Prestiżowa lokalizacja;
  • t

  • Sala sprzedaży o powierzchni ok. 420 m2;
  • t

  • Min. 180 metrów bieżących regałów;
  • t

  • Minimalna wysokość użytkowa +3,30 m;
  • t

  • Jednolite oświetlenie sklepu;
  • t

  • Bezinwazyjny dostęp do instalacji znajdujących się w przestrzeni międzysufitowej;
  • t

  • Ilość klientów odwiedzająca sklep w ciągu dnia 2.000 osób;
  • t

  • Dostawa towaru głównym wejściem do sklepu za pośrednictwem skrzynek na wózkach (ciężar 600 kg);
  • t

  • Ochrona, ustawionych w nasłonecznionych witrynach produktów wrażliwych na promieniowanie słoneczne;
  • t

  • Różne grupy asortymentowe produktów (pielęgnacja, makijaż, perfumy, biżuteria, dermokosmetyki, parafarmaceutyki, art. spożywcze; art. dla dzieci, art. łazienkowe, czystość i zmywanie, gospodarstwo domowe, art. papierowe);
  • t

  • Nienaruszalność logotypu ROSSMANN;
  • t

  • Elementy promocyjne produktów;
  • t

  • Elementy identyfikacji wizualnej.