Jesteś tutaj

Rossmann w The Warsaw HUB

Sieć drogerii Rossmann otworzy swój sklep w kompleksie The Warsaw HUB. Lokal zajmie 450 mkw. w pasażu handlowo-usługowym zlokalizowanym w podziemnej części obiektu.

Sieć Rossmann podpisała z Ghelamco umowę na wynajem 450 mkw. powierzchni usługowej w The Warsaw HUB na okres ponad 5 lat. Sklep będzie się mieścił w handlowo-usługowym pasażu, który powstanie na poziomie -1 biznesowego kompleksu. Znajdą się w nim również restauracje, kawiarnie, supermarket, pralnia i inne lokale usługowe. Pasaż będzie mieć bezpośrednie połączenie ze stacją metra Rondo Daszyńskiego. Wyłącznym agentem na wynajem powierzchni handlowych jest firma JLL. 

– Drogeria Rossmann dopełni bogatą ofertę handlowo-usługową dostępną w kompleksie The Warsaw HUB. To kolejny krok w realizacji naszej strategii uczynienia budynku przestrzenią wielofunkcyjną, otwartą na zróżnicowane potrzeby zarówno najemców, jak i ogółu mieszkańców Warszawy – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.

– Cieszymy się, że wieloletnia współpraca JLL z siecią drogerii Rossmann zaowocowała podpisaniem umowy najmu w kompleksie. W rezultacie Rossmann zajął trzeci co do wielkości lokal w The Warsaw HUB, jednej z najbardziej oczekiwanych inwestycji wielofunkcyjnych ostatnich lat zlokalizowanej przy rondzie Daszyńskiego – mówi Mariusz Czerwiak, dyrektor w dziale wynajmu powierzchni handlowych w JLL – firmie, która jest wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem powierzchni biurowej, handlowej i usługowej w The Warsaw HUB.

Rossmann dołączył do stale powiększającego się grona najemców The Warsaw HUB, do którego należą już takie firmy i marki jak InterContinental Hotels Group, Standard Chartered, Zdrofit czy Jeronimo Martins Polska będąca właścicielem Biedronki. Obecnie ponad 1/3 powierzchni obiektu jest już wynajęta bądź na jej najem podpisano listy intencyjne.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Architektura przyjmuje, że istnieją cztery wymiary przy projektowaniu: długość, szerokość, wysokość i czas. Ten czwarty wymiar jest dla Rossmanna kluczowy. To wspólny mianownik uniwersalnego projektu sklepu dostosowanego do klientów w każdym wieku. Rossmann rozpoczyna konkurs „Generacje Rossmann – czwarty wymiar przestrzeni”.

Rossmann po raz kolejny został wyróżniony za ekspansję na polskim rynku. Podczas 11. edycji CEE Retail Real Estate Awards otrzymał tytuł Speciality Retailer. Nagrodzono firmy i osoby, które w minionym roku miały największy wpływ na rozwój w sektorze handlu.

X