Jesteś tutaj

Rossmann podsumował akcję „Pomagamy jak umiemy”

W tym roku firma Rossmann obchodziła 25. rocznicę swojej działalności w Polsce. Postanowiła ją uczcić w szczególny sposób. W ramach II edycji akcji „Pomagamy jak umiemy” przekazała produkty o wartości 5 mln zł aż 222 instytucjom w całej Polsce!

Aplikacja stworzona przez Rossmanna na potrzeby akcji podczas jej trwania – od 1 stycznia do 31 października 2018 r. – działała jak „skarbonka”. We wszystkich drogeriach widniały informacje, na jaką organizację zbierane są środki. Domy dziecka, hospicja czy schroniska same decydowały o tym, co im się najbardziej przyda z oferty dostępnej w Rossmannie. Na stronie www.rossmann.pl/pomagamy można sprawdzić, które organizacje otrzymały wsparcie w ramach akcji. Kolejna edycja akcji „Pomagamy jak umiemy” będzie realizowana w 2019 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Drogerie Rossmann zdobyły tytuł "Ulubiona marka - wybór konsumenta". Badanie przeprowadził niezależny Instytut GfK Polonia na 1000-osobowej, reprezentatywnej grupie osób w wieku 18-65 l. – Głosowali konsumenci, którzy decydują o zakupach w swoich domach, zwracają uwagę na marki produktów i używają artykułów objętych badaniem – mówiła podczas prezentacji wyników Magdalena Zimna z GfK Polonia. Spośród 520 ogólnopolskich marek spożywczych i chemiczno-kosmetycznych konsumenci wytypowali 53 marki lubiane najbardziej.

Firma Rossmann planuje powiększyć swój zespół w otwartym tego roku Centrum Technologicznym na Teofilowie. Poszukujemy programistów z  doświadczeniem, ale także studentów chcących zdobywać doświadczenie poprzez łączenie  pracy z nauką na uczelni.

X

Przeczytaj również