Jesteś tutaj

Relokacja Intermarché w Mławie

Sklep Intermarché w Mławie zmienił swoją lokalizację. Mieszkańcom, którzy z usług sieci mogą korzystać od ponad 12 lat, zaprezentowano zupełnie nową odsłonę sklepu, składającą się z dwukrotnie większej sali sprzedaży – o powierzchni blisko 1400 mkw., poszerzonej gamy produktowej oraz parkingu na około 100 aut. Oficjalne otwarcie supermarketu w nowej lokalizacji odbyło się 12 grudnia br.

– Nowoczesny sklep Intermarché w Mławie to nie tylko większy parking mieszczący setkę pojazdów. Dzięki zwiększonej powierzchni supermarketu mamy możliwość zapewnienia mieszkańcom 20 nowych miejsc pracy oraz rozszerzenia oferty produktów dostarczanych przez lokalnych dostawców. Mławskie Intermarché  jest wyposażone w 6 kas – to o dwie kasy więcej w porównaniu z poprzednią lokalizacją ¬– mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Wielkie otwarcie nowo usytuowanego sklepu Intermarché odbyło się 12 grudnia br. Tego dnia na mieszkańców Mławy czekało mnóstwo atrakcji. Przy wejściu najmłodsi byli częstowani watą cukrową lub popcornem, a w związku z nadchodzącymi świętami mieli również okazję odwiedzić strefę Świętego Mikołaja. Atrakcje nie ominęły także starszych gości, dla których przewidziano konkursy, bony promocyjne oraz degustacje.

Mając na uwadze potrzeby i wygodę klientów, sieć zdecydowała się przenieść sklep bliżej centrum miasta, na ulicę Grzebskiego 34. Od teraz mieszkańcy Mławy mogą korzystać z nowej sali sprzedaży o powierzchni blisko 1400mkw. – to dwukrotnie więcej niż w poprzedniej lokalizacji.

– Nowa lokalizacja to zdecydowanie większy potencjał dla naszego dalszego rozwoju. Dwukrotnie większa powierzchnia sklepu z pewnością pozwoli nam uatrakcyjnić ofertę, czego doskonałym przykładem jest chociażby wydzielenie działu garmażeryjnego – mówi Grzegorz Gruca, właściciel Intermarché w Mławie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

11 kwietnia br. mieszkanki Ząbkowic Śląskich będą miały okazję poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym w ramach prozdrowotnej kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. Sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché, już po raz siódmy organizują mobilny program profilaktyki raka piersi, dbając o zdrowie Polek.

23 lutego obchodzimy Międzynarodowy Dzień Pomocy Potrzebującym. Przy tej okazji Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, przypomina o tym jak ważne jest  pomaganie innym i podsumowuje realizowaną wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem jubileuszową, X edycję kampanii „Zbieramy Krew dla Polski”. W minionym roku, w ramach akcji, blisko 3 000 dawców oddało łącznie ponad 1 300 litrów krwi. W ciągu 10 lat zebrano jej natomiast blisko 15 000 litrów.

X