Jesteś tutaj

Radość z życia w kampanii Lidla

W maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „Więcej na radość z życia” to hasło nowej kampanii, a zarazem zmiana claimu firmy. Każdego dnia w sklepach Lidl Polska około 1.000.000 osób dokonuje zakupów – wybrane z nich opowiedzą tym, którzy nie korzystają z usług sieci, jak zakupy w Lidlu pomagają im czerpać „radość z życia”.

 To właśnie „radość z życia” jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów. Opowiedzą oni o tym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy.

– Bardzo nam miło, że już teraz możemy zaprezentować naszą nową kampanię. Lidl Polska od lat zmienia kulinarne zwyczaje Polaków. W naszej ocenie najważniejszym czynnikiem, który czyni posiłek wyjątkowym jest spożywanie go w gronie najbliższych. To jeden z codziennych momentów radości, który warto docenić. Jednak takich chwil jest więcej – my chcemy pokazać jak „radość z życia” definiują Polacy i jak Lidl może pomóc w jej realizacji – powiedział Maksymilian Braniecki, Prezes Lidl Polska.

W każdej odsłonie nowej kampanii Lidla, swoją historię opowiedzą inni bohaterowie, klienci Lidla, którzy zaproszą do swojego domu i otoczenia, prezentując własne, radosne momenty.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Szósty raz z rzędu Lidl pokazał, że praca zespołowa przynosi imponujące rezultaty. Zbiórka pieniędzy dla WOŚP trwała w sklepach Lidl już od 5 stycznia. Lidl z pomocą swoich klientów i pracowników przekazał w tym roku na rzecz fundacji 1 600 000 zł! W sumie, w ciągu ostatnich 6 lat Lidl uzbierał sumę o łącznej wartości 8 800 000 zł. Warto grać razem by pomagać.

Kolporter we współpracy z firmą Lidl Polska planuje w bieżącym roku uruchomić blisko 50 nowych saloników, zlokalizowanych w sklepach sieci Lidl. Firmy współpracują ze sobą od 2014 r., w tym czasie w obiektach należących do niemieckiego dyskontu powstało 20 saloników.

X