Jesteś tutaj

Radość z życia w kampanii Lidla

W maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „Więcej na radość z życia” to hasło nowej kampanii, a zarazem zmiana claimu firmy. Każdego dnia w sklepach Lidl Polska około 1.000.000 osób dokonuje zakupów – wybrane z nich opowiedzą tym, którzy nie korzystają z usług sieci, jak zakupy w Lidlu pomagają im czerpać „radość z życia”.

 To właśnie „radość z życia” jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów. Opowiedzą oni o tym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy.

– Bardzo nam miło, że już teraz możemy zaprezentować naszą nową kampanię. Lidl Polska od lat zmienia kulinarne zwyczaje Polaków. W naszej ocenie najważniejszym czynnikiem, który czyni posiłek wyjątkowym jest spożywanie go w gronie najbliższych. To jeden z codziennych momentów radości, który warto docenić. Jednak takich chwil jest więcej – my chcemy pokazać jak „radość z życia” definiują Polacy i jak Lidl może pomóc w jej realizacji – powiedział Maksymilian Braniecki, Prezes Lidl Polska.

W każdej odsłonie nowej kampanii Lidla, swoją historię opowiedzą inni bohaterowie, klienci Lidla, którzy zaproszą do swojego domu i otoczenia, prezentując własne, radosne momenty.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Głównym zadaniem sprzedawców jest uzyskanie większej lojalności i jeszcze głębszego zaangażowania klientów – takie wnioski formułują w raporcie specjaliści z firmy doradczej Deloitte. Wśród branż sektora FMCG w pierwszej dziesiątce największych detalistów znalazł się właściciel dyskontów Lidl i supermarketów Kaufland a także sieci handlowe: Carrefour, Aldi i Tesco. Firma Jeronimo Martins uplasowała się na 64 pozycji.  

11 grudnia otwarty zostanie pierwszy sklep sieci Lidl. Nowy obiekt sieci Lidl w Ustce zlokalizowany przy ul. Darłowskiej 14 ma ponad 1000 m2 powierzchni sali sprzedaży. W sklepie zastosowano liczne nowoczesne ekologiczne rozwiązania - system odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych i zużytego powietrza (rekuperację), ogrzewanie w oparciu o gruntowe wymienniki ciepła oraz energooszczędne oświetlenie LED. 

X

Przeczytaj również