Jesteś tutaj

PZPN i Biedronka poszukują młodych piłkarzy

Trwają „Dni Talentu” Akademii Młodych Orłów. Rekrutacja do bezpłatnych szkółek piłkarskich odbywała się w miniony weekend, 1-3 czerwca i trwać będzie także w następny weekend 9-11 czerwca w 29 lokalizacjach w całej Polsce. W ubiegłym roku w projekcie wzięło  udział ponad 5500 dziewcząt i chłopców.

Podczas „Dni Talentu” młodzi sportowcy będą mogli sprawdzić swoje piłkarskie umiejętności i wziąć udział w specjalnych testach piłkarskich. Zajęcia te odbędą się pod okiem profesjonalnych trenerów PZPN. Na najlepszych uczestników czekają zaproszenia na całoroczne treningi w Akademii Młodych Orłów w następnym sezonie.

PZPN realizuje Akademię Młodych Orłów wspólnie z Biedronką od 2014 r. W ramach projektu prowadzone są bezpłatne szkółki piłkarskie, w których dziewczynki i chłopcy w wieku od 6 do 11 lat mogą rozwijać swoje sportowe pasje. Młodzi zawodnicy w każdej Akademii podzieleni są na 16-osobowe grupy – po dwie w każdej kategorii wiekowej, czyli w Skrzatach (6-7 lat), Żakach (8-9 lat) oraz Orlikach (10-11 lat). W sezonie 2017/18 w ramach Akademii w całej Polsce trenuje już ponad 2700 dzieci. Zajęcia prowadzi 136 trenerów, w tym 3 z licencją UEFA PRO.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć sklepów Biedronka kontynuuje współpracę z PZPN, z którym podpisała umowę na lata 2014 – 2018. Z tej okazji w prezencie dla kibiców w dniu meczu eliminacyjnego Mistrzostw Europy 2016 Polska - Niemcy, 11 października br., we wszystkich warszawskich sklepach sieci dostępna będzie bezpłatnie nowa książka Tomasza Wołka „Dlaczego kochamy piłkę?”.

Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i przez kolejne cztery lata będzie wspierać piłkarskie drużyny narodowe. Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski, jak też reprezentacji kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN sieć jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów.

X