Jesteś tutaj

Polska Grupa Supermarketów startuje z kampanią reklamową

Polska Grupa Supermarketów rozpocznie w najbliższych tygodniach swoją pierwszą kampanię promującą marki Top Market i Spiżarnia Dworska.

Działania reklamujące sieć Top Market oraz markę własną Spiżarnia Dworska związane są ze wzrostem organicznym i dynamicznym rozwojem sieci placówek należących do Polskiej Grupy Supermarketów, a także niedawnym debiutem Spiżarni Dworskiej. Zadaniem kampanii jest zbudowanie oraz utrwalenie wizerunku marki Top Market oraz Spiżarni Dworskiej. Start kampanii planowany jest na drugą połowę listopada i ma pozwolić na realizację jej założeń jeszcze w okresie przedświątecznym.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polska Grupa Supermarketów skierowała list otwarty do 14 kandydatów na stanowisko prezydenta miasta stołecznego Warszawy w sprawie oceny i planów wobec projektu ograniczenia handlu alkoholem przez sklepy ogólnospożywcze.

Polska Grupa Supermarketów otworzyła w pierwszym tygodniu grudnia 11 nowych placówek sieci. Jak informują przedstawiciele Grupy przed Świętami Bożego Narodzenia planowane jest otwarcie kolejnych 4 sklepów.

X