Jesteś tutaj

POLOmarket z certyfikatem Złotego Płatnika od Euler Hermes

Polska sieć supermarketów POLOmarket kolejny rok z rzędu została wyróżniona certyfikatem, który potwierdza jej rzetelność biznesową. Wyróżnienie Złoty Płatnik 2018 przyznawane jest za zachowanie najwyższych standardów płatniczych na podstawie analizy należności prowadzonej przez Euler Hermes.

W plebiscycie Złoty Płatnik 2018, POLOmarket osiągnął najwyższe standardy dyscypliny płatniczej, spełniając wszystkie rygorystyczne kryteria procesu weryfikacyjnego. Sieć uzyskała wysoki rating i Wskaźnik Moralności Płatniczej (PMI).

– Utrzymanie wysokiej i stabilnej płynności finansowej to dla każdego przedsiębiorstwa ważny element prawidłowego funkcjonowania. Nam to się udaje od wielu lat. Firma jest w stanie płacić lepiej niż średnia na rynku, w terminach dużo krótszych, niż w przypadku naszej konkurencji. Tak funkcjonując, jesteśmy gotowi na szybkie reakcje w obszarze zakupów, a tym samym korzystanie z okazji rynkowych stwarzanych przez naszych kluczowych dostawców. Sieć POLOmarket od zarania firmy tak układała biznes, aby inwestycje i rozwój sieci były realizowane z wykorzystaniem długoterminowego finansowania inwestycyjnego, a nie środkami naszych dostawców – mówi Marcin Sowa Prezes Zarządu POLOmarket.

Program Analiz Należności Euler Hermes wyłania rzetelnych partnerów biznesowych. Według udostępnionych informacji jedynie 6% firm działających na polskim rynku spełnia te kryteria.

POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś POLOmarket to blisko 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Doroczne ogólnopolskie zbiórki zywności organizowane przez Caritas i Banki Żywności odbyły się w POLOmarketach na terenie całego kraju. W sumie zebrano blisko 26 ton produktów spożywczych, które trafią do osób potrzebujących jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. 

W styczniu br. POLOmarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów. Kampania będzie trwała cały rok.

X