POLOmarket wyróżniony godłem Życzliwej Firmy

Aktualności

POLOmarket wyróżniony godłem Życzliwej Firmy

02 sierpnia 2017

Życzliwa Firma to godło przyznawane firmom proklienckim, dla których obsługa klienta jest zawsze na pierwszym miejscu. Taką firmą jest POLOmarket, który otrzymał to wyróżnienie i który bierze udział w Polskim Programie Jakości Obsługi.

Bez wątpienia obsługa klienta to nasz priorytet. Chcemy być ulubionym sklepem naszych klientów i każdego dnia blisko 6500 naszych pracowników dokłada wszelkich starań, aby wszystkie osoby robiące zakupy w naszych sklepach były zadowolone. Dlatego cieszy nas otrzymane wyróżnienie, ale traktujemy je przede wszystkim jako zobowiązanie do wytężonej pracy, dzięki której nasze placówki będą otrzymywały wysokie noty w Polskim Programie Jakości Obsługi – powiedział Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Firmy odznaczone godłem Życzliwa Firma stawiają na politykę prokliencką jako jeden z głównych filarów swojej działalności. Są to organizacje, które zasłużyły na zaufanie konsumentów, są otwarte na dialog i wspólnie z Polskim Programem Jakości Obsługi udoskonalają własne standardy obsługi.

Od 10 lat Polski Program Jakości Obsługi pomaga konsumentom wybierać firmy, które troszczą się o jakość obsługi klienta. Wiedza ta pochodzi z portalu jakoscobslugi.pl, gdzie 365 dni w roku konsumenci dzielą się opiniami na temat standardów obsługi w odwiedzanych sklepach, restauracjach, placówkach, salonach itd.

Raz w roku głosy konsumenckie są podsumowywane i na ich podstawie wyliczany jest ogólnopolski wskaźnik jakości obsługi i wskaźnik dla poszczególnych branż. W wyniku podsumowania nagradzane są firmy, które pozytywnie wyróżniają się na tle swojej branży.