Jesteś tutaj

Polacy chodzą do sklepów spożywczych… na kawę i zapiekanki

Współpraca z siecią franczyzową stwarza wiele możliwości. Jedną z nich jest inwestycja w dodatkowy asortyment – gotowe do spożycia posiłki i napoje. Jak zauważa Irmina Trefoń, manager ds. rozwoju sieci ODIDO: „Według raportu 'Polska na Talerzu 2018' firmy MAKRO Polska aż 60% Polaków kupuje w małych osiedlowych sklepach kawę i herbatę”. Sporą popularnością cieszą się też zapiekanki (41%), hot dogi (39%) oraz kanapki (31%). Tego typu produkty nie tylko poprawiają marżę sklepu, lecz także ściągają klientów na inne zakupy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadza usługę płatności elektronicznych dla franczyzobiorców sklepów ODIDO. 

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w grudniu 2017 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, finansowej, handlowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej. Ostatni miesiąc w roku upłynął pod znakiem kampanii skoncentrowanych na motywach związanych z okresem świątecznym oraz noworocznym.

X