Jesteś tutaj

Polacy chodzą do sklepów spożywczych… na kawę i zapiekanki

Współpraca z siecią franczyzową stwarza wiele możliwości. Jedną z nich jest inwestycja w dodatkowy asortyment – gotowe do spożycia posiłki i napoje. Jak zauważa Irmina Trefoń, manager ds. rozwoju sieci ODIDO: „Według raportu 'Polska na Talerzu 2018' firmy MAKRO Polska aż 60% Polaków kupuje w małych osiedlowych sklepach kawę i herbatę”. Sporą popularnością cieszą się też zapiekanki (41%), hot dogi (39%) oraz kanapki (31%). Tego typu produkty nie tylko poprawiają marżę sklepu, lecz także ściągają klientów na inne zakupy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadza usługę płatności elektronicznych dla franczyzobiorców sklepów ODIDO. 

Rok 2017 przyniósł wiele ciekawych wydarzeń na polskim rynku handlowym. Firma Cresa Polska podsumowała przełomowe wydarzenia w raporcie „Retail Space Tracker” oraz przedstawiła prognozy dla branży nieruchomości handlowych na 2018 r. 

X