Jesteś tutaj

Odświeżona szata graficzna gazetek promocyjnych Lewiatana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan przygotowała dla swoich klientów nową szatę graficzną gazetek promocyjnych. To kolejna już zmiana w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, jakie wprowadziła sieć Lewiatan – w kwietniu uruchomiona została nowa odsłona strony internetowej www.lewiatan.pl.

Dzięki zastosowanym zmianom gazetka promocyjna Lewiatana jest bardziej przejrzysta, czytelna i uporządkowana. Duży nacisk położony został na sposób oznaczania cen promocyjnych oraz wyróżnienie oferty produktów świeżych, które stanowią ważny element asortymentu sklepów należących do sieci. W gazetkach Lewiatana klienci znajdą ponadto informacje o aktualnych konkursach, loteriach, akcjach specjalnych, jak też przepisy kulinarne.

Gazetki promocyjne Lewiatana docierają bezpośrednio w klasycznej, „papierowej” formie do około 9 mln konsumentów. Dostępne są także w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.lewiatan.pl, w mediach społecznościowych oraz w popularnych aplikacjach na urządzenia mobilne, jak np. Blix czy Moja Gazetka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Gazetki Lidla, Intermarche, Carrefoura i Żabki zostały uznane za najlepsze na rynku w ramach swoich segmentów. 11 ekspertów z drugiej już edycji programu AdRetail Inspirio przeanalizowało materiały 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience z całego ub. roku. Zbadano aż 5 tys. publikacji. Członkowie kapituły brali pod uwagę m.in. walory estetyczne, funkcjonalność i innowacyjność, a także całokształt kierowanego przekazu do konsumenta.

W maju w wybranych sklepach Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan oraz w innych sieciach franczyzowych Grupy Eurocash rozpoczęła się realizacja innowacyjnego programu lojalnościowego „Paszport Korzyści".

X