Jesteś tutaj

Odświeżona szata graficzna gazetek promocyjnych Lewiatana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan przygotowała dla swoich klientów nową szatę graficzną gazetek promocyjnych. To kolejna już zmiana w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, jakie wprowadziła sieć Lewiatan – w kwietniu uruchomiona została nowa odsłona strony internetowej www.lewiatan.pl.

Dzięki zastosowanym zmianom gazetka promocyjna Lewiatana jest bardziej przejrzysta, czytelna i uporządkowana. Duży nacisk położony został na sposób oznaczania cen promocyjnych oraz wyróżnienie oferty produktów świeżych, które stanowią ważny element asortymentu sklepów należących do sieci. W gazetkach Lewiatana klienci znajdą ponadto informacje o aktualnych konkursach, loteriach, akcjach specjalnych, jak też przepisy kulinarne.

Gazetki promocyjne Lewiatana docierają bezpośrednio w klasycznej, „papierowej” formie do około 9 mln konsumentów. Dostępne są także w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.lewiatan.pl, w mediach społecznościowych oraz w popularnych aplikacjach na urządzenia mobilne, jak np. Blix czy Moja Gazetka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polska Sieć Handlowa Lewiatan zajęła 17. miejsce na „Liście 500” – rankingu czołowych polskich przedsiębiorstw. Dzięki wzrostowi obrotów sieci w 2017 r., które osiągnęły 11,5 mld zł, Polska Sieć Handlowa  Lewiatan awansowała w corocznym zestawieniu o cztery miejsca.

19 marca ruszyła kolejna ogólnopolska kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Reklamy goszczą na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

X