Nowa odsłona oferty polskich produktów w Biedronce

Aktualności

Nowa odsłona oferty polskich produktów w Biedronce

21 lutego 2014

„Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” – to hasło dziewiątej edycji kampanii promującej polskie produkty w Biedronce. Tradycyjnie, najważniejszym elementem akcji jest folder prezentujący strategicznych partnerów sieci i ich produkty. Niektórzy z producentów wystąpili również w reklamach telewizyjnych.

Długoterminowa współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty, jako podstawa oferty, to strategiczne założenia obowiązujące od początku istnienia sieci. Dzięki temu obecnie 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w Biedronce pochodzi z Polski. W przypadku wielu kategorii produktów, odsetek ten jest znacznie wyższy, np. dla wędlin, mięsa i pieczywa wynosi blisko 100%. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z Biedronką, są realizowane już od 9 lat. Tegoroczna akcja rozpoczyna się 20 lutego.

– Chcemy po raz kolejny pochwalić się naszymi produktami, będącymi efektem wieloletniej współpracy z najlepszymi polskimi dostawcami. Spełniając najwyższe wymagania naszych klientów, jednocześnie wspieramy polskie firmy. Dzielimy z nimi te same wartości związane z jakością, rzetelnością i tradycją polskiego smaku. Razem zapewniamy najwyższą jakość naszej oferty – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.